Data: 2011-06-12 00:43:13 | |
Autor: Axi | |
Pytanie o carbonow± kierownicę | |
On 11 Cze, 10:20, "mm" <mariusz...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
czy po przesiadce z alu poczuli¶cie jakie¶ magiczne wła¶ciwo¶ci choćby Po przesiadce (na Syntace Duraflite Carbon) byłem lekko zawiedziony odczuciami (a raczej ich brakiem) dotycz±cymi tłumienia. Jednak przesiadka powrotna na kierownicę aluminiow± szybko u¶wiadamia jak duża różnica komfortu występuje między tymi materiałami - nadgarstki s± zdecydowanie za kierownicami karbonowymi ;). |
|
Data: 2011-06-12 11:35:13 | |
Autor: Wojciech Waga aka wojek | |
Pytanie o carbonow± kierownicę | |
Axi pisze:
nadgarstki s± zdecydowanie za kierownicami karbonowymi ;). a zęby za aluminiowymi ;) pozdr. w. |
|
Data: 2011-06-12 12:41:01 | |
Autor: Dominik Mirowski | |
Pytanie o carbonow± kierownicę | |
Wojciech Waga aka wojek wyklepał(a) :
nadgarstki s± zdecydowanie za kierownicami karbonowymi ;).a zęby za aluminiowymi ;) Tani karbon = drogi dentysta. Zbytnio wylightowane komponenty = długa rehabilitacja. -- Dominik Mirowski www.light-test.info |
|
Data: 2011-06-15 00:12:24 | |
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke | |
Pytanie o carbonow± kierownicę | |
Dnia 12.06.2011 11:35 użytkownik Wojciech Waga aka wojek napisał :
Axi pisze: Bzdura. Zdecydowanie bardziej ufam kompozytowej kierze o wadze 120 g niż aluminiowej waż±cej tyle samo. -- http://miki.menek.one.pl miki@menek.one.pl Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846 |
|
Data: 2011-06-12 12:40:50 | |
Autor: Krzyś Cierpiętnik | |
Pytanie o carbonowÄ… kierownicÄ™ | |
Axi wrote:
On 11 Cze, 10:20, "mm" <mariusz...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote: Czy ktoś potrafi wyjaśnić czemu robi się kierownice oversize, żeby były rzekomo bardziej sztywne i w tym samym czasie chwali kierownice karbonowe za to, że są... mniej sztywne? -- Śmierć Google Groups, śmierć bramkom www-news. |
|
Data: 2011-06-12 16:10:06 | |
Autor: | |
Pytanie o carbonow± kierownicę | |
Magia marketingu :) Bior±c pod uwagę za i przeciw i maj±c do wyboru ritcheya WCS w wersji carbon i alu -- -wybralem ostatecznie alu, 30 gram mniej nie jest warte 250 zł,a od amortyzacji jest amor. O ile wcze¶niej za carbonówkami przemawiał jeszcze fajny wygl±d to coraz mniej firm robi tradycyjn± szachownicę, coraz cze¶ciej jet to jednobarwny tzw UD finish -- |
|