Pytanie o ciśnienie w zimowych oponach

Data: 2013-12-16 11:55:35
Autor: kogutek444
Pytanie o ciśnienie w zimowych oponach
W dniu poniedziałek, 16 grudnia 2013 19:58:15 UTC+1 użytkownik skodzia napisał:
Witam,

Bardzo proszę o pomoc - nie wiem jak napompować zimowe opony, ponieważ

w tej tabelce przy wlewie paliwa nie ma moich opon. Google niestety

nie pomogło.

Auto to skoda fabia combi 1.9/74kW.

Opony zimowe: 175/65 R14.

W tabelce przy wlewie są jedynie opony (dla mojego auta): 185/60 R14,

185/55 R15 i 195/50 R15 - i dla nich wszytskich wartość (przy małym

obciążeniu) to: 2.2.

Czy mogę przyjąć, ze moje 175/65 R14 też sie łąpią na te 2.2?

I drugie pytanie: w zimie powinno sie pompować o 0.2 więcej, czyli

wyszłoby 2.4. Tak mam zrobić także teraz, kiedy temperatura jeszcze

wcale nie spada poniżej 0 stopni?

Z góry bardzo dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.
Zimowe opony. Sam taką nazwę wymyśliłeś czy gdzieś usłyszałeś? To jakieś ocieplane muszą być :-).

Data: 2013-12-16 21:15:57
Autor: sqlwiel
W dniu 2013-12-16 20:55, kogutek444@gmail.com pisze:

Z góry bardzo dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.

Zimowe opony. Sam taką nazwę wymyśliłeś czy gdzieś usłyszałeś? To jakieś ocieplane muszą być :-).

Piłeś - nie pisz ;)

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-12-16 21:42:33
Autor: skodzia
Pytanie o ciśnienie w zimowych oponach
Hello Kogutek444,

[...]

Tak - ocieplane, przyozdobione bałwankami i bombkami, a w trakcie jazdy grają 'jingle bells'

Data: 2013-12-16 12:46:39
Autor: kogutek444
Pytanie o ciśnienie w zimowych oponach
W dniu poniedziałek, 16 grudnia 2013 21:42:33 UTC+1 użytkownik skodzia napisał:
Hello Kogutek444,

> Zimowe opony. Sam taką nazwę wymyśliłeś czy gdzieś usłyszałeś? To jakieś ocieplane muszą być :-).

Tak - ocieplane, przyozdobione bałwankami i bombkami, a w trakcie jazdy grają 'jingle bells'

Super. Tak spytałem bo tej zimy opony zimowe jeszcze by mi się nie przydały.

Data: 2013-12-16 22:24:33
Autor: skodzia
Re[4]: Pytanie o ciśnienie w zimowych oponach
Hello Kogutek444,

> [...]

Super. Tak spytałem bo tej zimy opony zimowe jeszcze by mi się nie przydały.

Ach, chodzi o to, że wyszłam na głupka wymieniając tak wcześnie?
No ok, możliwe :)
Uznałam, że lepiej wcześniej niż poźniej, zwłaszcza że wyjeżdżam, więc
albo teraz albo w styczniu... Wybrałam teraz - ot tak, na wszelki
wypadek :)

Data: 2013-12-16 22:30:04
Autor: RoMan Mandziejewicz
Pytanie o ciśnienie w zimowych oponach
Hello skodzia,

[...]

Ach, chodzi o to, że wyszłam na głupka wymieniając tak wcześnie?

Nie przejmuj się drobiem.

[...]

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-12-17 23:34:52
Autor: Big Jack
Pytanie o ciśnienie w zimowych oponach
W wiadomości
*Użytkownik* napisał(-a):

Super. Tak spytałem bo tej zimy opony zimowe jeszcze by mi się nie
przydały.

Ja pierdziu... 3KB cytatu dla jednej linii odpowiedzi  :/

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2013-12-18 00:21:33
Autor: p0li
*Użytkownik* napisał(-a):

Super. Tak spytałem bo tej zimy opony zimowe jeszcze by mi się nie
przydały.

Ja pierdziu... 3KB cytatu dla jednej linii odpowiedzi  :/

on tak ma - przyzwyczaj się albo skilluj

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

Pytanie o ciśnienie w zimowych oponach