Pytanie o działke - po raz drugi

Data: 2009-07-14 18:49:35
Autor: melon
Pytanie o działke - po raz drugi
Witam,
wcześniej pisałem już w sprawie zakupu działki, ale teraz pytanie jest jeszcze bardziej prozaiczne, a mianowicie:

Czy mogę kupić działkę na której stoi fragment budynku gospodarczego (zajmuje ok. 5m2, właścicielem budynku i działki sąsiedniej jest sprzedający mi działkę) - działka ma 700m2.

Czy nie będzie problemu u notariusza czy trzeba czystych działek lub z zabudowami tylko na konkretnej działce?

Jak na razie wiem tyle, że osoba sprzedająca musi się zrzec praw poruszania się po działce (1,5m bodajże w związku z tym budynkiem) którą chcę kupić.

Z góry dziękuję

Pytanie o działke - po raz drugi