Pytanie o filmy o katastrofach

Data: 2012-02-26 23:30:29
Autor: Menios
Pytanie o filmy o katastrofach

Użytkownik " Ustim"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jidsvp$50k$1@inews.gazeta.pl...
Witam
Z ciekawością obejrzałem całą serię filmów dokumentalnych: Tuż przed tragedią,
Katastrofy w przestworzach, Historie lotnicze. Ostatnio przypadkowo natknąłem
się na Planet na film Katastrofa na Teneryfie ( lepszy chyba nawet niż z
Discovery). Czy możecie mi polecić jeszcze jakieś filmy dokumentalne o
katastrofach lotniczych? Widziałem te, o których napisałem wyżej. Będę
wdzięczny za pomoc.

Może to nie to samo co filmy ale polecam Ci ksiazki "Air Disaster"(vol.1, 2,3) autorstwa Job-a Macarthura, do kupienia na Amazonie,napisane  w jezyku angielskim.

Pozdr
P.

Pytanie o filmy o katastrofach