Pytanie o hamulec na pedałach - demonta ż przerzutek i hamulców "ręcznych" na rzecz hamulca w pedałach

Data: 2009-10-27 18:56:58
Autor: Kudłaty Konservateesta
Pytanie o hamulec na pedałach - demonta ż przerzutek i hamulców "ręcznych" na rzecz hamulca w pedałach
Generalnie wniosek taki: wszyscy tu "eksperci" lepiej wiedz± od policji, w±tek jak zwykle zboczył na inne tory a nie na to, o co pytałem. A pytałem tylko o zdjęcie przerzutek i zmianę tylnego koła na takie z hamulcem w pedałach, a dyskusja toczyła się o silniku. Polska. Gdyby to był pl.pregierz to powiedziałbym nawet default - piętno.

Data: 2009-10-27 19:30:52
Autor: MadMan
Dnia Tue, 27 Oct 2009 18:56:58 +0100, Kudłaty Konservateesta napisał(a):

A pytałem tylko o zdjęcie przerzutek i zmianę tylnego koła na takie z hamulcem w pedałach

A ja dalej twierdzę że to ci nie pomoże w skutecznym hamowaniu. Lepiej
zajmij się przednim kołem - to ono służy do hamowania...

--
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2009-10-28 01:49:28
Autor: jakuboff
MadMan wrote:
Dnia Tue, 27 Oct 2009 18:56:58 +0100, Kudłaty Konservateesta napisał(a):
pytałem tylko o zdjęcie przerzutek i zmianę tylnego koła na takie z hamulcem w pedałach
A ja dalej twierdzÄ™ ĹĽe to ci nie pomoĹĽe w skutecznym hamowaniu. Lepiej
zajmij się przednim kołem - to ono służy do hamowania...

Przy takiej technice jazdy przedni niewiele mu pomoĹĽe ;)
http://birdynamnam.wrzuta.pl/film/aDvVUOfWQ7G/719041_1

Data: 2009-10-28 08:04:01
Autor: Kudłaty Konservateesta
MadMan pisze:
[...]

....jak będę przednim hamował, to wylecę przez kierownicę... Chociaż pewnie założę tarczowe na przód.

Data: 2009-10-28 08:28:47
Autor: MadMan
Dnia Wed, 28 Oct 2009 08:04:01 +0100, Kudłaty Konservateesta napisał(a):

...jak będę przednim hamował, to wylecę przez kierownicę...

Spróbuj kiedy¶ a nie teoretyzuj :)
Ja jako¶ ostatnie 1000 km przejechałem z całkowicie niesprawnym hamulcem
tylnym. Liczba przelotów przez kierownicę i upadków - 0. --

Data: 2009-10-28 13:46:46
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-10-28, Kudłaty Konservateesta wrote:
MadMan pisze:
[...]

Jak się nie nauczysz hamować przednim hamulcem to faktycznie,
najprawdopodobniej wylecisz przez kierownicÄ™.

Data: 2009-10-29 11:34:49
Autor: Kudłaty Konservateesta
Jan Srzednicki pisze:
On 2009-10-28, Kudłaty Konservateesta wrote:
MadMan pisze:
[...]

cóż... spróbuję tarcze na przód...

Data: 2009-10-28 13:55:36
Autor: Coaster
Kudłaty Konservateesta wrote:
MadMan pisze:
[...]

Jasne, wszak wszyscy motorowerzysci, skuterzysci i motocyklisci wylatuja przez kierownice kilka razy dziennie ;-P

--
PoZdR
increasing the risk of pinch flats."

Pytanie o hamulec na pedałach - demonta ż przerzutek i hamulców "ręcznych" na rzecz hamulca w pedałach