Pytanie o karty walutowe EUR bez prowizji za wypłatę z bankomatu i kontem z możliwością wpłaty gotówki EUR w banku

Data: 2011-08-29 12:06:36
Autor: mcpc
Pytanie o karty walutowe EUR bez prowizji za wypłatę z bankomatu i kontem z możliwością wpłaty gotówki EUR w banku
Witam

Kilka miesięcy temu na tej grupie zapytałem się o bank który oferuje taką usługę jak w temacie. Tzn potrzebuję karty walutowej w EUR oraz kasy w banku w której mogę wpłacać EUR. Ktoś z tej grupy polecił mi wówczas bank HSBC i założyłem tam konto. Wszystko działa jak należy (jest karta w EUR, nie ma prowizji za wypłaty z bankomatów za granicą i jest kasa w bankach) i pewnie działało by dalej gdyby... bank HSBC nie wysłał do mnie pisma, że z dniem 28 października br kończą działalność detaliczną na całym świecie i koncentrują się tylko na klientach korporacyjncyh!? Wobec tego mam (jak i inni klienci tego banku) do 28 października czas aby znaleźć inny bank który spełnia moje powyższe wymagania. Czy ktoś może mi coś doradzić? Była mowa o kartach walutowych w Multibanku - czy coś wiadomo na ten temat? Jeszcze ktoś pisał o Citigold - że tam także są wypłaty z bankomatów bez dodatkowych kosztów - ale jak wyglądają warunki prowadzenia takiego konta? Czy to nie kosztuje z kolei zbyt dużo? Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi...

Pytanie o karty walutowe EUR bez prowizji za wypłatę z bankomatu i kontem z możliwością wpłaty gotówki EUR w banku