Data: 2011-03-26 13:05:20 | |
Autor: Marcin Gardela | |
Pytanie o kask ;) | |
amos wrote:
Czy ktorys z szanownych precli moglby korzystajac ze swojego Na wygode podczas jazdy, w zwiazku z czym zaweza ci sie krag poszukiwan do sklepów, które umozliwiaja przetestowanie kasku na swoim motorze w ruchu. Jak masz szajbe na pukcie bezpieczenstwa mozesz tez zajrzec do testów SHARP i sprawdzic ilosc gwiazdek. Tym razem mowa o integralu, a w szczegolnosci: .... i komfortem, poziomem halasu. Czy na integrala ponad 1kzl warto wydac - tego nie wiem, z cala pewnoscia moge powiedziec, ze warto na Schubertha C3 wydac 1600-1700 zl (chyba, ze ceny w dalszym ciagu spadaja). - czy pinlock jest przereklamowany i czy wystarczy cos typu FigCity? U mnie dziala od lat, choc jak np, obrobisz piny albo nie zamocujesz antyfoga idealnie to moze byc wkurwiajace, jak ci paruje szybka pod antyfogiem. W starym kasku musialem obleciec antyfoga silikonem bezbarwnym - dzialo sie dokladnie to, co napisalem wyzej i nie bylo juz mozliwosci docisniecia go do szybki. - czy halas w roznych kaskach podobnej klasy faktycznie moze byc Nie wiem co rozumiesz pod znaczaco, potrafi byc rózny, nawet sporo. - blenda fajna rzecz - w nowym garnku byc musi. Dopóki nie przejechalem pierwszych kilkudziesieciu km z blenda - bym tu z toba polemizowal, teraz juz chyba nic mnie nie zmusi do kasku bez blendy. Poki co nie robie dlugich tras, glownie latam po miescie, choc mam w Schubertha C3. Sory, bo to szczekowiec, ale mam skrzywienie :) -- Diobeu VFR 800 '01 GT: Diobeu PL |
|