Pytanie o kk i odsetki od odsetek

Data: 2010-03-15 19:39:26
Autor: Tomek
Pytanie o kk i odsetki od odsetek
Pomyliłem się w rachunkach i nie spłaciłem kilkudziesięciu złotych na kk w gp. Wyrównam różnicę w kapitale jutro, ale wiadomo, że powstaną jakieś odetki od tej różnicy. Czy od tych odsetek będą naliczane dalsze odsetki do czasu całkowitej spłaty, czy mogę je spłacić dopiero gdy będę następnym razem spłacał kk w gp?

Dzięki!

Data: 2010-03-15 19:42:32
Autor: MarekZ
Użytkownik "Tomek" <nomail@nonono.no> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hnlut2$qdj$1@news.onet.pl...
[...]

Nie będą naliczane. Możesz spłacić następnym razem. Pamiętaj jedynie aby wyrównać różnicę w kapitale przed wygenerowaniem kolejnego wyciągu. Inaczej spłata w pierwszej kolejności pójdzie na prowizje i odsetki wykazane na kolejnym wyciągu.

Data: 2010-03-16 00:47:55
Autor: darnok
On 2010-03-15 19:39, Tomek wrote:
[...]

Przez powyzszy tekst przeswituje mi jedno...
O ile masz karte w typowym banku to zdajesz sobie sprawe ze odsteki dostaniesz od calego zadluzenia i od tego dopiero odejma to co wplaciles?
Brak odsetek to przywilej ktorego bank udziela za splacenie *calosci* zadluzenia. Niesplacenie nawet kilku gr powoduje naliczenie odsetek od calosci.
Jest tylko kilka bankow ktore wylamuja sie z tej zasady i nalicza ci proporcjonalnie do niesplaconej czesci - ale nie podales jaka to kk.

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2010-03-16 03:05:35
Autor: Tomek
On 16.03.2010 00:47, darnok wrote:
On 2010-03-15 19:39, Tomek wrote:
[...]

Karta KIS. Masz rację. Trudno, co zrobić.

Z regulaminu:
"Bank bez odrębnej dyspozycji Klienta nalicza odsetki od kwot wszystkich Transakcji w wysokości określonej w Tabeli Oprocentowania za każdy dzień kalendarzowy, zaczynając od dnia zaksięgowania Transakcji w Banku, do dnia zaksięgowania całkowitej spłaty Zadłużenia. Odsetki od Transakcji bezgotówkowych nie są pobierane, jeśli Zadłużenie zostało spłacone przed upływem terminu dnia spłaty wskazanego na Wyciągu."

Data: 2010-03-24 15:47:17
Autor: Feromon
[OT] Re: Pytanie o kk i odsetki od odsetek

Użytkownik "Tomek" <nomail@nonono.no> napisał w wiadomości news:hnmp1i$ie3$1news.onet.pl...

[...]

Tak. Niestety prawda.

Dodam jeszcze tylko, że jeśli ja nie używam karty, a mam tam 2 zł opłaty miesięcznej, to powstaje
zadłużenie na nieczynnej karcie, które jeśli nie przekroczy 10 zł to nie muszę spłacać od razu.
Ale to jednak już OT.

Feromon

Pytanie o kk i odsetki od odsetek