Pytanie o lamki marki MacTronic

Data: 2010-07-07 17:58:58
Autor: Fabian
Pytanie o lamki marki MacTronic
Jakie macie (jak macie) doświadczenia z lampkami MacTronic jeżeli chodzi
o jakość wykonania. Cenowo plasują się wyżej niż chińskie wyroby na
allegro czy na dx, ale jednak niĹźej niĹź produkty bardziej znanych marek.

Zastanawiam się nad https://www.hurt.com.pl/?o=shpp&i=6617 - zasilanie
3xAAA, regulacja skupienia - cena 140 pln lub
https://www.hurt.com.pl/?o=shpp&i=5902 - 1x18650, ładowarka, 1 aku - 170

Mają w ofercie też lampkę tylną 2x 0,5W - najmocniejsza na rynku? :)
https://www.hurt.com.pl/?o=shpp&i=6761

Pytam, bo nie chciał bym aby lampki rozpadły się po miesiącu używania.

Fabian.

Data: 2010-07-07 16:21:35
Autor: 666
Pytanie o lampki marki MacTronic
Mam takich kilka od paru lat, działają bez zastrzeżeń, nawet jakościowo wydają się lepsze niż kupiona w sklepie rowerowym pod marką Giant (tył).

Jedynie nieco po tych paru latach poluzowały się minimalnie sanki mocujące w uchwycie kierownicy, nie przeszkadałoby, ale jednak minimalnie stuka podczas jazdy.

Natomiast co do samego strumienia świetlnego to nigdy nie był rewelacyjny (używam wersji żarówka + diody, w praktyce 99% czasu diody).

Z tyłem mam taki kłopot, że nie obejmuje u mnie niestety rury podsiodłowej, a co najwyżej sztycę (wtedy torebka zasłania) lub boczny widelec (tak ostatnio jeżdżę).

Nie były to lampki marzeń, ale po kupnie jednego kompletu przód/tył za coś cztery dychy polskie, zdecydowałem kupić kolejną identyczną do drugiego roweru.

-- -- -

Jakie macie doswiadczenia z lampkami MacTronic jezeli chodzi o jakosc
wykonania.

Data: 2010-07-07 18:42:18
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Fabian pisze:
Jakie macie (jak macie) doświadczenia z lampkami MacTronic jeżeli chodzi
o jakość wykonania. Cenowo plasują się wyżej niż chińskie wyroby na
allegro czy na dx, ale jednak niĹźej niĹź produkty bardziej znanych marek.

Macałem obydwie przednie poniżej linkowane, są naprawdę super wykonane.

Zastanawiam się nad https://www.hurt.com.pl/?o=shpp&i=6617 - zasilanie
3xAAA, regulacja skupienia - cena 140 pln lub
https://www.hurt.com.pl/?o=shpp&i=5902 - 1x18650, ładowarka, 1 aku - 170

Tylko 3xAAA do takiej diody to za mało. A z kolei ta druga z 18650 nie ma w zestawie uchwytu rowerowego (chyba) i nie ma regulacji skupienia, ma za bardzo skupiony promień. Szukał bym połączenia tej pierwszej z ogniwem 18650.

Seco

Data: 2010-07-08 01:36:47
Autor: Paweł Wójcik
On 7 Lip, 17:58, Fabian <fab...@niematakiegoadresu.pl> wrote:
Jakie macie (jak macie) doświadczenia z lampkami MacTronic jeżeli chodzi
o jakość wykonania. Cenowo plasują się wyżej niż chińskie wyroby na
allegro czy na dx, ale jednak niżej niż produkty bardziej znanych marek.

[...]

Mam dwa zestawy takich lampek i to praktycznie najtańszych. Jedne to
typowe pozycyjne, kupione chyba za 15pln; używane przez jakieś półtora
roku jak nie dłużej, przednie przetrzymało nawet poważną glebę, choć
zdemontowało się na trzy części - ale nic nie pękło! Drugi zestaw,
trochę lepszy, kupiony zdaje się za nieco poniżej trzech dych; używane
ponad pół roku, poziom oczojebności wystarczająco duży, żeby były
widoczne w dzień. Przy tym tylne wystarczająco mocne, żeby na jakichś
wycieczkach i innych wyprawach zdrowo wkur... rowerzystów jadących za
mną:P, a przednie wystarczająco mocne, żeby nawet sensownie doświetlać
drogę (choć w las polecałbym coś mocniejszego oczywiście). Jedyne
zastrzeżenie to ten drobiazg, że dwie AA w przedniej i dwie AAA w
tylnej to trochę za mało i na pewno nie ciągną tych 70h i 140h, o
których mowa była na opakowaniu (i dlatego na rowerze mam jeszcze
założony ten tańszy zestaw pozycyjnych - co by za batmana nie robić
jakby co, bo zwłaszcza tylna ma tendencję do przejścia ze względnie
normalnego świecenia do całkowitego zdechnięcia w ciągu około
godziny). Zalecałbym jednak używanie akumulatorków w takich
światełkach.
Jak dotąd w przedniej lampce tego lepszego zestawu udało mi się też
rozwalić oryginalny zaczep, ale być może po prostu nie byłem
wystarczająco delikatny.
Na pewno też nie szkodzi im jazda w potężnych ulewach:P

Data: 2010-07-08 09:55:37
Autor: subcom
Pytanie o lamki marki MacTronic
Używam McTroniców od dawna - w poniedziałek kupiłem tą tylną (dwie czerwone
diody) - Oglądasz ofertę baltrade - jesteś z okolic trójmiasta? bo jakbyś
chciał pomacać / pooglądać jak działa to mogę pokazać. Co do przodu to poszedłbym w "hongkongowy" sklep DX - to samo taniej.
Coś z tego zestawu: http://www.dealextreme.com/products.dx/category.940 - do
tego osobno 2 ACCU 18650, ładowarka i uchwyt rowerowy. Też mam parę - mogę
pokazać :))

pozdrowionka

subcom

Data: 2010-07-08 12:27:58
Autor: Fabian
W dniu 08.07.2010 12:02, subcom pisze:
Używam McTroniców od dawna - w poniedziałek kupiłem tą tylną (dwie czerwone
diody) - Oglądasz ofertę baltrade - jesteś z okolic trójmiasta? bo jakbyś

Tak, obok baltrade przejeżdżam codziennie w drodze do pracy ;)

[...]

Tym wynalazkom z DX chętnie bym się na żywo przyjrzał. Odezwę się na
priv jak dokładnie przejrzę ofertę i będę bardziej zdecydowany na zakup,
żeby niepotrzebnie dupy nie truć ;)

Fabian.

Data: 2010-07-08 17:42:20
Autor: Norbert
Pytanie o lamki marki MacTronic
https://www.hurt.com.pl/?o=shpp&i=5902 - 1x18650, ładowarka, 1 aku - 170

To samo http://allegro.pl/item1095922569_5_trybow_uchwyt_trustfire_tr801_cree_250_lumenow.html tylko mniejsza.
Ladowarke 2 komorowa z 2 akusami kupisz do 50.

Data: 2010-07-08 17:22:44
Autor: subcom
Pytanie o lamki marki MacTronic
To samo
http://allegro.pl/item1095922569_5_trybow_uchwyt_trustfire_tr801_cree_250_lumenow.html

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15335 - też to samo tylko, że za
15,41 USD (przesyłka w cenie). Koleżka z allegro chce 59+10 za przesylke. Mam
dokładnie ta.

subcom

--

Pytanie o lamki marki MacTronic