Pytanie o laptopa

Data: 2009-10-30 21:54:19
Autor: Pancio
Pytanie o laptopa
Witam serdecznie,
Kolega poprosil mnie, abym znalazl dla niego jakiegos laptopa w granicach 2000 zł (+/- 150 zł).
Ja osobiscie przywiazany jestem do swojego HP Pavilion DV7 wiec jakby od razu odruchowo sklaniam sie w kierunku HP.
Ale czy mozecie mi cos poradzic - najlepiej z wlasnego doswiadczenia.
Nie ma on specjalnie wygorowanych wymagan, matryca 15,4" a reszta - coz maksymalnie duzo w tym przedziale cenowym. Laptop nie musi miec zainstalowanego systemu (choc dobrze gdyby mial).
Z gory dziekuje za Wasze cenne podpowiedzi.

Pozdrawiam, Witek

Data: 2009-10-31 00:36:25
Autor: MichaelData
Pytanie o laptopa
Pancio wydumał(a) w news:hcfjq3$dkc$2inews.gazeta.pl :
[...]

Za drogie. Poczytaj:
http://www.chip.pl/chip/news/wydarzenia/statystyka/2009/10/kto-jest-najwiekszym-producentem-notebookow?src=nl_pp

[...]

....czyli polecam Acera. Sprawdzony sprzet. Nie to co kiedyś.

--
MichaelData
Sygnaturka sponsorowana:

Pytanie o laptopa