Pytanie o latarkę

Data: 2011-01-23 06:11:02
Autor: quest
Pytanie o latarkę
Witam kolegów
proszę o informację kto jest producentem tej latarki:
http://tinyurl.com/4bud7ey
Czy to jest nowy "Gral" ?

pozdrawiam
Quest

Data: 2011-01-23 15:18:59
Autor: jacekplacek
Pytanie o latarkę
quest <quest.diver@gmail.com> napisał(a):
Witam koleg=F3w
prosz=EA o informacj=EA kto jest producentem tej latarki:
http://tinyurl.com/4bud7ey
Czy to jest nowy "Gral" ?

pozdrawiam
Quest
Cześć. Wygląda na Grala K2Max - miał kilka rodzajów radełkowania. Zestawienie latarek zapasowych masz tu: http://tinyurl.com/6j38hwr  - może i nie są to wszystkie dostępne a ocena lekko zwichrowana, ale tyle sztuk w jednym miejscu, bezcenne :)

Data: 2011-01-23 07:52:28
Autor: quest
Pytanie o latarkę
Cześć. Wygląda na Grala K2Max -

Cześć Jacek,

wiem że wygląda na "Grala" ale nie chodzi mi o gdybanie...
Potrzebuję 100% potwierdzenia.

Data: 2011-01-23 16:28:59
Autor:
Pytanie o latarkę
quest <quest.diver@gmail.com> napisał(a):
Potrzebuj=EA 100% potwierdzenia.

Napisz e-maila z linkiem i zadzwoń do B.Gryndy.

pozdrawiam rc

Data: 2011-01-23 16:29:36
Autor: jacekplacek
Pytanie o latarkę
quest <quest.diver@gmail.com> napisał(a):
> Cze=B6=E6. Wygl=B1da na Grala K2Max -

Cze=B6=E6 Jacek,

wiem =BFe wygl=B1da na "Grala" ale nie chodzi mi o gdybanie...
Potrzebuj=EA 100% potwierdzenia.

No dobra :) MOIM zdaniem - na podstawie latarek, które mam, używam, macałem, używałem, widziałem na zdjęciach - to zdecydowanie K2Max. Szkoda, że nie widać od przodu, ale z boku K2 jak byk. Czekamy na dalsze głosy :D

Ps. A to jakieś narzędzie zbrodni, że taka precyzja? :)

Data: 2011-01-23 20:30:43
Autor: Gralmarine
Pytanie o latarkę
To nie jest moja latarka K2Max, choć bardzo podobna do niej . Na mojej głowicy
jest tylko jedna moletka a na zdjęciu są dwie,na korpusie moja moletka zajmuje
tylko ok 3cm, na zdjęciu jest jej więcej. Oprócz tego moja moletka jest grubsza.
Pozostałe elementy takie same.
Bartłomiej Grynda
Gralmarine

Data: 2011-01-23 11:50:29
Autor: quest
Pytanie o latarkę
On 23 Sty, 20:30, "Gralmarine" <gralmarineWYTNI...@wp.pl> wrote:
To nie jest moja latarka K2Max, choć bardzo podobna do niej .

Witaj Bartku,
Dziękuję za odpowiedź.

Czyli moje pytanie nadal jest aktualne, czy ktoś wie czyj to produkt ?

pozdrawiam
Quest

Data: 2011-01-23 20:03:06
Autor: jacekplacek
Pytanie o latarkę
.
Pozostałe elementy takie same.
Bartłomiej Grynda
Gralmarine

A te dwie kto robił?
http://img23.imageshack.us/img23/1774/backup2rr9.jpg http://img6.imageshack.us/img6/3199/k2maxgj9.jpg

Data: 2011-01-23 22:37:04
Autor: gralmarine
Pytanie o latarkę

A te dwie kto robił?

http://img23.imageshack.us/img23/1774/backup2rr9.jpg

http://img6.imageshack.us/img6/3199/k2maxgj9.jpg

Te dwie to są mojel produkcji. Pierwsza z nich była włączana przez dokręcenie
tylnego dekla, druga , w ilości kilkunastu sztuk dla miłośników dobrego "chwytu"
czyli dużej moletki.
Bartłomiej Grynda
Gralmarine.

--