Pytanie o licznik rowerowy - 3 funkcje na wyswietlaczu

Data: 2009-10-11 23:13:07
Autor: Rafal
Pytanie o licznik rowerowy - 3 funkcje na wyswietlaczu
Witam,
Mam kolejne lamerskie pytanie:

Miałem stary licznik rowerowy, marki "nieznanej".
Coś tam Made in Hong Kong for Schwinn Bicycle CO.,
Paramount Design Group, Series 6.

Nawet jakos wygladal. Niestety po pożyczce roweru wrócił bez przycisków. :(

Licznik ten miał dla mnie jedną fajną funkcję. Cały czas wyświetlał SPD oraz zegar,
a jako trzecią wartośc na wyświetlaczu można było wybrać STP, MXS, DST lub ODO.
Na dodatek był mały.

Szukam teraz nowego prostego licznika, króty by miał takie trzy funkcje naraz na wyswietlaczu. Przegladam strony WWW, Allegro itp, ale jakos kiepsko... Jak już coś widzę, to wielkie kobyły a i z opisem krucho. ATECH by mógł być ale wielki, Trelocki mają 3 wielkości ale chyba nie zegarek.

Wygodny jestem... nie lubie odrywać ręki od kierownicy aby godzine sprawdzac.. ;) ;)

Moze jakaś podpowiedź??

Pozdrawiam jeszcze niedzielnie,
Rafał

Data: 2009-10-11 23:46:59
Autor: mariuszmo

Użytkownik "Rafal" <trefl_nie_spamuj_@poczta.of.pl> napisał w wiadomości news:hathrd$bg0$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

uważam, że Ty szukasz licznika VDO np C2,
zaleta to doskonałe wykonanie łącznie z gumowanymi przyciskami, dość kompaktowe wymiary, doskonałe menu, wadą moze być  brak podswietlenia i wyzsza cena ale teraz poza sezonem mozna coś stargować
dystrybutorem jest harfa wiec szykaj wykazu sklepów z niej bioracych towar.

drugi typ to VETTA ta prosta z wymiennymi obudowami ale moim zdaniem nie jest ładna i dość nieciekawe menu, sa wersje z grubym kablem w metalicznym oplocie chyba się nazywają HD, jak zahaczysz o gałąź to wyrwiesz mocowania z kierownicy i widelca a kabel wytrzyma :)

Data: 2009-10-11 23:55:07
Autor: Marcin Gryszkalis
Rafal wrote:
Szukam teraz nowego prostego licznika, króty by miał takie trzy funkcje
naraz na wyswietlaczu.

Też kiedyś szukałem podobnie, ale nie było ty bardzo istotne kryterium więc ostatecznie nie mam takiej opcji - na marginesie jednak chciałbym zaznaczyć, że kompletnie nie sprawdza się funkcja automatycznego przełączania wyświetlacza (czyli co kilka sekund wyświetlane są inne parametry), bo na trzęsącym się rowerze nie można dojrzeć mikroskopijnego napisu mówiącego CO jest w danej chwili wyświetlane - a z samej treści trudno się zorientować - czy 20.30 to średnia prędkość i trzeba przyspieszyć, czy może godzina i też trzeba przyspieszyć bo kolacja stygnie ;)

Marcin Gryszkalis, PGP 0x9F183FA3
jabber jid:mg@fork.pl, gg:2532994
http://the.fork.pl

Data: 2009-10-11 23:56:58
Autor: mariuszmo

http://www.harfa-harryson.com.pl/fnc/goodsearch.php5?sklep=&brandid=18&catid=116

Data: 2009-10-31 17:20:38
Autor: Rafal
Pytanie o licznik rowerowy Sigma BC-2006 MHR DTS
Witajcie,
Mam jeszcze jedno pytanie dotyczące licznika Sigma BC-2006 MHR DTS.
Jak to w Sigmie mocowania na gumki (mi jakos to nigdy do gustu nie przypadło).

Pytanie takie: czy w oryginalnym zestawie jest mocowanie na widelec
z amortyzatorem o srednicy 35mm?

Pozdrawiam,
Rafał

Data: 2009-11-01 12:07:50
Autor: fest
Rafal napisal i wyslal takie slowa:

[...]

gumeczka jak wiadomo ma właściwości rozciągliwe więc nie powinno być
żadnego problemu :)

--
Wyslano z Jastarni
http://augustyna.pl/news

Data: 2009-11-01 21:37:32
Autor: Rafal
Pytanie o licznik rowerowy Sigma BC-2006 MHR DTS
gumeczka jak wiadomo ma właściwości rozciągliwe więc nie powinno być
żadnego problemu :)

Właśnie sie boję, że może być nawet za bardzo....
Ogladalem juz nieraz podrapany lakier od suwajacego sie mocowania Sigmy.
Jakos jak dla mnie jak cos na srube, to na srube....

Rafał

Data: 2009-11-01 21:07:44
Autor: fest
> [...]

Ogladalem juz nieraz podrapany lakier od suwajacego sie mocowania Sigmy.
Jakos jak dla mnie jak cos na srube, to na srube....

Widze, że bardzo sceptycznie Kolega jest nastawiony  do takiego
rozwiązania ale pragne uspokoić jeźdze w terenie gdzie rower narażony jest
na wstrząsy i sensor sie nie przesuwa (no będe szczery 1 raz mi sie
przeunął pare milimetrów, słownie jeden raz w całym sezonie) moi znajomi
tez mają tego typu mocowanie i nie narzekają.. a o podrapanym lakierze nie
ma mowy. --
Wyslano z Jastarni
http://augustyna.pl/news

Data: 2009-11-04 18:01:46
Autor: kaczor1
fest pisze:
[...]

Mi sensor zerwał się po przejechaniu przez jakieś chaszcze i po wkręceniu w szprychy ułamało się jedno z mocowań gumki. Od tamtej pory jest zamocowany na jednym uchwycie prze pomocy nitki (sic).

--
Pozdrawiam Roland

Pytanie o licznik rowerowy - 3 funkcje na wyswietlaczu