[db net] Pytanie o lokowanie

Data: 2012-07-12 09:33:22
Autor:
[db net] Pytanie o lokowanie
Założyłem właśnie konto w db net. Interesuje mnie konto oszczędnościowe - dają
8,1 % do 10k. Gdzieś słyszałem, że można założyć 3 takie konta. I tu miałbym
pytania: czy wszystkie 3 byłyby na takich samych warunkach, tj. z
oprocentowaniem 8,1% do kwoty 10k? A jeśli tak, to jak je założyć? Bank
założył mi tylko jedno.

Data: 2012-07-12 02:39:53
Autor: eisenberg
Pytanie o lokowanie
On 12 Lip, 11:33, " " <assembea.SKA...@gazeta.pl> wrote:
[...]

I więcej nie założy. W regulaminie promocji wszystko jest

Data: 2012-07-12 04:38:21
Autor: ls
Pytanie o lokowanie
[...]

A daja jeszcze jakies bonusy typu modem, czy tylko te 8% na KO?

--
pozdr.
ls

Data: 2012-07-12 13:41:41
Autor: lolekanabolek
Pytanie o lokowanie
W dniu 2012-07-12 13:38, ls pisze:

A daja jeszcze jakies bonusy typu modem, czy tylko te 8% na KO?

tylko %

Marcin

Data: 2012-07-12 12:22:12
Autor: pawlin
[db net] Pytanie o lokowanie
W dniu 2012-07-12 11:33, assembea.SKASUJ@gazeta.pl pisze:
[...]

mozna zalozyc 3 ale tylko jedno bedzie oprocentowane na 8.1 reszta na 4.9

Data: 2012-07-12 10:59:05
Autor:
[db net] Pytanie o lokowanie
pawlin <pawlin@fromru.com> napisał(a):
mozna zalozyc 3 ale tylko jedno bedzie oprocentowane na 8.1 reszta na 4.9

Dzięki za odpowiedź. 4,09% chyba, nie 4,9%, tak? I drugie pytanie: jak założyć
te dodatkowe dwa? Nie widziałem, żeby dało się to zrobić w systemie
transakcyjnym - ale może źle patrzyłem? Da się zrobić samodzielnie, czy trzeba
inaczej?

--

[db net] Pytanie o lokowanie