Pytanie o malowanie

Data: 2009-06-01 18:19:01
Autor: Agent 0700
Pytanie o malowanie
Czy sa jakies przepisy, ktore zabraniaja pomalowac mi auto w sposob dowolny?

E nie, ja miałem zebrę i nikt się nie czepiał.

Wiele razy widziałem takie kolorowe np. każdy element innego koloru.

I pytanie dodatkowe - czego najlepiej uzyc do malowania auta

Pistoletu lakierniczego

zeby mozna to bylo nakladac pedzlem i zeby sie trzymalo dobrze? Ktos w temacie?

Nie :-(

Data: 2009-06-01 21:32:10
Autor: WIHEDCNF
Pytanie o malowanie

Użytkownik "Agent 0700"

zeby mozna to bylo nakladac pedzlem i zeby sie trzymalo dobrze? Ktos w temacie?

Nie :-(

oczywiście, że można malować pędzlem, należy tylko użyć farb samochodowych, no i podłoże musi być odpowiednio przygotowane, tyle, że na takie malowanie powinno się później wrzucić warstwę bezbarwnego lakieru, no i nie wiem czy efekt malowania pędzlem będzie zadowalający, pędzel nakłada jednak stosunkowo grubą warstwę farby - znacznie lepsze rezultaty uzyska się stosując aerograf

Pytanie o malowanie