Pytanie o mandat i karta za wycieraczka od zlośliwego sąsiada

Data: 2010-10-06 12:47:35
Autor: amir
Pytanie o mandat i karta za wycieraczka od zlośliwego sąsiada
Jak to wygląda z punktu prawnego, mianowicie?

Jest sobie bloczek nieduzy, prywaciaz wybudowal, sprzedal mieszkania
droga szutrowa, podziurawiona, co prawda są krawężniki, na poboczu rosną chwaty wysokie do kolan albo i wyższe,
chwasty wraz z kamieniami, ogolnie blok ladny ale w kolo tragedia.

Zaparkowałem z braku miejsca na  chwastach z kamieniami

Rano złosliwa uwaga w szybie

Szanowny Panie Kierowco, Szanuj zieleń bo dam Ci mandat Straży Miejskiej'

dodam,  że czesto staje ktos tam, brak znaku droga wewnętrzna.
jest to na uboczu miasta jeden blok i pola w koło

Czy taki mandat można otrzymać za takie parkowanie?

dziękuję pozdrawiam

Data: 2010-10-06 12:59:21
Autor: malgosia
Pytanie o mandat i karta za wycieraczka od zlośliwego sąsiada
Czy taki mandat można otrzymać za takie parkowanie?

mozna i trzdeba
Ja nieraz wolłaem na swoich sonsaidów- buraków

jk

Data: 2010-10-06 16:23:08
Autor: amir
Pytanie o mandat i karta za wycieraczka od zlośliwego sąsiada

mozna i trzdeba
Ja nieraz wolłaem na swoich sonsaidów- buraków

Polemizowałbym jeśli ktoś o coś dba trzeba szanować, zgadzam się.
Jak jest 'trawa' na poboczu przy drodze polnej zaniedbana z gruzami w koło i dziurami?

podaj paragraf, proszę.

tysiące aut parkuje na poboczach na 'trawie'
a jakos mandatów nie daje Straż Miejska.

Data: 2010-10-06 15:25:46
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 6 Oct 2010 16:23:08 +0200, amir napisał(a):

Polemizowałbym jeśli ktoś o coś dba trzeba szanować, zgadzam się.
Jak jest 'trawa' na poboczu przy drodze polnej zaniedbana z gruzami w koło i dziurami?

podaj paragraf, proszę.

Po co karmisz Kolinę? Jakiś dzień dobroci? Nie dość, że wszyscy tego
toppostującego śmiecia z kf wyciągają, to ty jeszcze to...

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-10-06 17:28:08
Autor: malgosia
Pytanie o mandat i karta za wycieraczka od zlośliwego sąsiada
toppostującego śmiecia z kf wyciągają, to ty jeszcze to...

pierwse zasada: nie dyskutuj z trolem

jk

Data: 2010-10-06 13:02:11
Autor: Agent

Użytkownik "amir" <didotom@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i8hk45$5df$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jest zieleń to się parkować nie powinno. Ty zaparkujesz, trochę się zakopiesz bo popada i następny powie że to wcale nie zieleń ale błoto więc można parkować.

Data: 2010-10-06 13:29:36
Autor: Stefan Szczygielski
W dniu 06.10.2010 13:02, Agent pisze:
zakopiesz bo popada i następny powie że to wcale nie zieleń ale błoto
więc można parkować.

Fachowo to się OIDP nazywa ,,klepisko''.

S.

Data: 2010-10-08 19:37:38
Autor: ąćęłńóśźż
Pytanie o mandat i karta za wycieraczka od zlośliwego sąsiada
To termin używany prze srasz wiejską jak im się nie chce dupy do miasta ruszyć bo wolą dupę na posterunku podrywać.

-- -- -

Data: 2010-10-06 16:15:23
Autor: amir
> [...]
zakopiesz bo popada i następny powie że to wcale nie zieleń ale błoto więc można parkować.

przed domem z kolei  rosnie trawa i tez parkuję tam, wrasta w ulicę, za to tez mandat można dostać?

czy ktoś może przytoczyć jakiś art i paragraf?

Data: 2010-10-06 17:04:08
Autor: kamil
"amir" <didotom@gazeta.pl> wrote in message news:i8hk45$5df$1inews.gazeta.pl...
[...]

Bardziej martwilbym sie porysowanym samochodem albo zyczliwym kamieniem w szybe. Tacy spolecznicy bez ciekawszych zajec w zyciu potrafia naprawde zatruc zycie.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-10-06 18:57:53
Autor: Amir
[...]

Dlatego tez nie parkuje w tym miejsciu juz,
jednak to przykre miec takich sasiadów.

Pewnie czuc musi sie dumny teraz

Data: 2010-10-07 07:16:10
Autor: Agent
Pytanie o mandat i karta za wycieraczka od zlośliwego sąsiada

Uzytkownik "Amir" <didotom@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:i8i9qf$i7a$1inews.gazeta.pl...

[...]

Róznie to bywa ale w takim przypadku jak ten kazdy ma inny punkt widzenia. W Twoich oczach sasiad jest donosicielem i skur.. - taka Polska wlasnie, a prawdopodobnie postapil prawidlowo. Fakt jest taki ze malo kto po otrzymanym mandacie potrafi powiedziec ze dostal go slusznie. Zawsze jest ze ktos sie uwzial a winy nie bylo.

Data: 2010-10-07 00:30:14
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 6 Oct 2010 12:47:35 +0200, amir napisał(a):

dodam,  że czesto staje ktos tam, brak znaku droga wewnętrzna.
jest to na uboczu miasta jeden blok i pola w koło

Czy taki mandat można otrzymać za takie parkowanie?

Zależy, czy trawnik miejski, czy prywatny.

--
     ___________ (R)

Data: 2010-10-08 08:44:02
Autor: Tomemk
Pytanie o mandat i karta za wycieraczka od zlośliwego sąsiada
> Zależy, czy trawnik miejski, czy prywatny.

prywatny

Data: 2010-10-08 22:14:31
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Fri, 8 Oct 2010 08:44:02 +0200, Tomemk napisał(a):

 > Zależy, czy trawnik miejski, czy prywatny.

prywatny

To mogą skoczyć. --

Pytanie o mandat i karta za wycieraczka od zlośliwego sąsiada