Pytanie o monitor LCD z tunerem TV (nie o poradę dot. wyboru)

Data: 2010-06-14 12:55:50
Autor: RadoslawF
Pytanie o monitor LCD z tunerem TV (nie o poradę dot. wyboru)
Dnia 2010-06-14 11:19, Użytkownik Kenjiro napisał:

Już chyba ze 3 razy kupowałem tunery TV do kompa (2x wewn i 1x zewn), ale zawsze miałem tak, że na niektórych programach jakość obrazu była do kitu, śnieżyło itd. Teraz chcę kupić monitor z tunerem TV i zastanawiam się, czy te tunery bardziej przypominają już te montowane w normalnych telewizorach LCD czy znów mogę mieć takie problemy z obrazem?

Możesz mieć.
Poszukaj gdzieś testu takich tunerów i trzymaj się z daleka
ot tych które wymagają dobrego/silnego sygnału.

Pozdrawiam

Pytanie o monitor LCD z tunerem TV (nie o poradę dot. wyboru)