Pytanie o nadwozie Toyota Corolla E12 - Sedan a HatchBack

Data: 2009-02-27 00:42:57
Autor: Caller76
Pytanie o nadwozie Toyota Corolla E12 - Sedan a HatchBack
Zamierzam zakupić Corollę E12 (po 2001r) i myślę o wersji SEDAN. Mam pytane o ile ona różni się od wersji HatchBack. Widzę z danych tabelarycznych, że jest o 5 cm niższa, czy więc coś z podwoziu jest inne?? Szczególnie interesuje mnie jakie tam jest TYLNE OPARCIE.
Czy jest ono dzielone?? Czy jest dziura na narty?? Będę wdzięczny także za wszelkie inne informacje o wersji SEDAN i różnic w stosunku do HatchBack. Jak to jest z miejscem produkcji? wyczytałem że to Turcja, a czy są wersje z Wielkiej Brytanii i czy warto o to zabiegać???

Tzn. czy wersje brytyjskie są lepsze? Z góry dzięki za wszelkie info! Pozdrawiam.

Data: 2009-02-27 13:18:25
Autor: Inead

"Caller76" <caller76@TNIJZIOMALU.o2.pl> wrote in message news:go79j5$7f7$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Najbardziej warto zabiegać o wersje japońskie ale to tylko niektore Wagony i chyba nieliczne HB.Jeśli chodzi o jakość to Turcja wypada dużo lepiej niz UK. Weź 1.6 w benzie, fajnie jeździ.

Pytanie o nadwozie Toyota Corolla E12 - Sedan a HatchBack