Pytanie o odkurzacz kominkowy

Data: 2009-09-21 15:06:48
Autor: gdaMa
Pytanie o odkurzacz kominkowy
*Paweł*! Zawsze tak wrzeszczysz żeby cię za granicą było słychać (C Pippi):

1. czy coś takiego wogóle działa

Działa, ale dobrze jeżeli twój odkurzacz ma regulację ssania (jak nie ma to
trzeba pilnować by nie przyssał się do filtra w separatorze ;))

2. czy odfiltruje mi sadzę z komina czy równie dobrze mógłybym to
zrobić zwykłym odkurzaczem, skazując go na rychłą śmierć :)

Jak stać cię na zakup nowego odkurzacza pi razy drzwi raz w miesiącu (nie
wiem jak często będziesz czyscił ten kominek) to możesz i odkurzaczem.

Separator używamy też przy pracach wykończeniowych poddasza - gruz, pył,
resztki wełny czy styropianu. Zdarzało mi się odkurzać podłogę czy bagażnik
w samochodzie. Z kubełka siup do śmieci a w odkurzaczu trzeba by było
wymieniać na nowy worek :)

--
Pozdrawiam,
Magda *gdaMa*

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4442 (20090921) __________

Data: 2009-09-21 19:08:14
Autor: Prawusek

"gdaMa" <grodan@wp.pl> wrote in message
> [...]

bagażnik
w samochodzie. Z kubełka siup do śmieci a w odkurzaczu trzeba by było

A wystarczy Hyla i jakis płyn zwilżający sadze i wszystko zostaje w
zbiorniku.

Pytanie o odkurzacz kominkowy