Pytanie o olej silnikowy

Data: 2012-03-06 13:56:36
Autor: WOjciech
Pytanie o olej silnikowy
Mam wlany do samochodu olej castrol edge 5w40 zwykly i czy moge jako dolewke dolac castrola edge 5w40 SPORT ?
Niestety nie mam bańki wiec nie moge porownac parametrow.

Data: 2012-03-06 14:12:45
Autor: Bydlę
Pytanie o olej silnikowy
On 2012-03-06 12:56:36 +0000, "WOjciech" <wojcieszek12_12@gazeta.pl> said:

Mam wlany do samochodu olej castrol edge 5w40 zwykly i czy moge jako dolewke
dolac castrola edge 5w40 SPORT ?
Niestety nie mam bańki wiec nie moge porownac parametrow.

Zawsze możesz dolać czego¶ lepszego. Zwłaszcza, że to ten sam rodzaj.
(a na krótszy dystans gorszego ;-))

--
Bydlę

Data: 2012-03-06 14:21:34
Autor: Ukaniu
Pytanie o olej silnikowy

Użytkownik "WOjciech" <wojcieszek12_12@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jj51ib$cq5$1inews.gazeta.pl...
Mam wlany do samochodu olej castrol edge 5w40 zwykly i czy moge jako dolewke dolac castrola edge 5w40 SPORT ?
Niestety nie mam bańki wiec nie moge porownac parametrow.

Jak przyjęcie trwa a Żytnia się skończyła a w szafce masz tylko Wyborow± to postawisz?

 Oczywi¶cie, że nie można mieszać - olej musi być tej samej jako¶ci co więcej liczy się data produkcji bo % ilo¶ć dodatków może różnić się o mierzalne wielko¶ci
[BPNSP]

--
Pozdrawiam,
Łukasz

Data: 2012-03-06 14:37:21
Autor: to
Pytanie o olej silnikowy
begin WOjciech
Mam wlany do samochodu olej castrol edge 5w40 zwykly i czy moge jako
dolewke dolac castrola edge 5w40 SPORT ?
Niestety nie mam bañki wiec nie moge porownac parametrow.

Niestety, oleje generalnie nie są mieszalne, ale mam dobrą wiadomość -- mieszalny ze wszystkimi jest olej chujawski!

Data: 2012-03-06 16:27:40
Autor: Tmek
Pytanie o olej silnikowy

Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f562121$0$26686$65785112news.neostrada.pl...
begin WOjciech

[...]

Bosze! Toz to gwalt zachodzi przy kazdej wymianie oleju.
Niebezpieczenstwo zycia i zagrozenia dla spoleczenstwa zachodzi tak powszechnie, ze to zbrodnia przeciw ludzkosci.

Konieczeni trzeba wprowadzic przepis, zeby podczas wymiany oleju dokladnie myli i suszyli silniki w srodku.
I to dwa razy! Bo jeszcze olej sie zmiesza i nieurodzaj bedzie.

Tmek

Data: 2012-03-06 19:48:33
Autor: WOjciech
Pytanie o olej silnikowy
Temat zakończony, napisałem do Castrola i ten olej Castrol Edge 5w40 SPORT został wycofany i nie spełniał norm.

Data: 2012-03-06 19:36:57
Autor: to
Pytanie o olej silnikowy
begin WOjciech
Temat zakoñczony, napisa³em do Castrola i ten olej Castrol Edge 5w40
SPORT zostaÂł wycofany i nie speÂłniaÂł norm.

A pytałeś, czy można go mieszać z chujawskim? Po angielsku "cocky motor oil".

Pytanie o olej silnikowy