Pytanie o opony i "rynienke" do bagaznika

Data: 2012-04-15 17:54:50
Autor: yabba
Pytanie o opony i "rynienke" do bagaznika
Uzytkownik "Axel" <axel@op.niespamuj.pl> napisal w wiadomosci news:jmej7c$fqf$1inews.gazeta.pl...
Standardowe pytanie o to, jakie opony polecacie: 205/55/16V (w tej chwili mam 215, ale ceny sa o polowe wyzsze niz 205, wiec nie bede przeplaca)l. Podstawowym kryterium jest dobre zachowanie sie na mokrym (bo na suchym i tak nie wykorzystam mozliwosci opon) oraz nie za duze zuzycie opon, bo nie chce zmieniac opon po dwoch sezonach. Chinszczyzna, uzywki, nalewki i inne wynalazki odpadaja. Auto 150KM, noga ciezka :-)
Drugie pytanie - szukam takiej "wytloczki" do bagaznika, ale w necie wychodza mi same z gladkiego plastiku, a ja wolalbym z czegos, co wyglada jak sprasowana gabka (poliuretan?), bo rzeczy sie na tym mniej slizgaja (mata naklejona na tych sliskich jest dobra na pol roku uzywania, a potem sie rozlazi i wszystko z bagaznika wyjmuje sie razem z czarnymi kulkami - sprawdzone na dwoch matach). Moze widzial ktos cos takiego, jesli nie w necie, to w jakims sklepie w DC (kiedys kupilem taka w Makro, a potem w ktorejs z sieci sklepow motoryzacyjnych).

Pzdr

Mam taka. Jest OK, tylko ta siateczka posrodku odrywa sie, jak sie po niej przesuwa kanciaste przedmioty.

http://www.m-c-m.pl/nasza-oferta/maty-bagaznika.html

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2012-04-15 18:25:52
Autor: Axel

"yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message news:jmeqvu$g43$1inews.gazeta.pl...

[...]

No wlasnie napisalem, ze takie mialem  (w innych samochodach) i nie chce. Mate i tak trzeba zerwac po 2 latach, a sama wkladka jest bardzo sliska.

--
Axel

Data: 2012-04-15 18:37:12
Autor: yabba
Pytanie o opony i "rynienke" do bagaznika
Uzytkownik "Axel" <axel@op.niespamuj.pl> napisal w wiadomosci news:jmesqn$61j$1inews.gazeta.pl...

[...]

Moja nie jest sliska - jestem z niej zadowolony. A siatke porwalem z mojej winy - w sumie nie wiem po co ona jest.

--
Pozdrawiam,

yabba

Pytanie o opony i "rynienke" do bagaznika