Pytanie o opony i "rynienke" do bagaznika

Data: 2012-04-15 21:24:47
Autor: Jackare
Pytanie o opony i "rynienke" do bagaznika
Uzytkownik "Axel" <axel@op.niespamuj.pl> napisal w wiadomosci news:jmej7c$fqf$1inews.gazeta.pl...

Drugie pytanie - szukam takiej "wytloczki" do bagaznika, ale w necie wychodza mi same z gladkiego plastiku, a ja wolalbym z czegos, co wyglada jak sprasowana gabka (poliuretan?),
Kup sobie mate z gumy, takiej jak gumowe dywaniki. Nie ma nic lepszego. Uzywalem w 4 samochodach i nie chce nic innego. Nie trzeba jej w zaden sposób mocowac, wszystko sie na niej trzyma i ona sama jest niezwykle bardzo super hiper mega nadodporna na zlo wszelakie....

Pytanie o opony i "rynienke" do bagaznika