Pytanie o oprocentowanie lokaty antyinflacyjnej

Data: 2011-06-20 19:10:37
Autor: Marek
Pytanie o oprocentowanie lokaty antyinflacyjnej
Obecnie oprocentowanie lokaty antyinflacyjnej IB wynosi 6% (4,5+1,5), czy z dniem 1 lipca wzrośnie do 6,5% (5+1,5)?
Jak określić czas zakończenia kwartału po którym można lokatę będzie można zerwać bez utraty odsetek?

--
Marek

Data: 2011-06-20 17:51:54
Autor:
Marek <plus@minus.cn> napisał(a):
czy z dniem 1 lipca wzrośnie do 6,5% (5+1,5)?

Tak.

Jak określić czas zakończenia kwartału po którym można lokatę będzie można zerwać bez utraty odsetek?

Czas? 48 godzin.

Data: 2011-06-20 20:29:03
Autor: Marek
Pytanie o oprocentowanie lokaty antyinflacyjnej
W dniu 2011-06-20 19:51, kredycik-i-wio@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:

Jak okre�li� czas zako�czenia kwarta�u po którym moşna lokat� b�dzie
moşna zerwa� bez utraty odsetek?

Czas? 48 godzin.

Nie o to pytałem. Jak bank będzie liczył kwartał, 3razy po 30 dni, 31 lub jeszcze inaczej?

--
Marek

Data: 2011-06-20 22:46:22
Autor: Waldek

Użytkownik "Marek" <plus@minus.cn> napisał w wiadomości news:ito436$nre$1mx1.internetia.pl...
[...]

Cyt. - Kwartał, tj. upływ kolejno _trzech miesięcy_ , liczony od dnia założenia Lokaty.

zas miesiac ma 30 lub 31 dni,( ew. 28/29 )  - lokata jest dwuletnia
Skoro nie ma mowy np. o kolejnych 90 dniach a 3 m-cach
to ja rozumiem ze jesli lokata zostanie zalozona np.  20.06
to I kwartal wypada 20.09 nastepnie 20.12  itd
No ale w przypadku watpliwosci zawsze mozesz zapytac
o szczegoly regulaminu wprost u zrodla czyli kontakt@ideabank.pl

Pozdrawiam

Data: 2011-06-21 02:12:18
Autor: michalp
On 20 Cze, 22:46, "Waldek" <s...@nie.cpam> wrote:
Użytkownik "Marek" <p...@minus.cn> napisał w wiadomo¶cinews:ito436$nre$1mx1.internetia.pl...

> [...]

to I kwartal wypada 20.09 nastepnie 20.12  itd
No ale w przypadku watpliwosci zawsze mozesz zapytac
o szczegoly regulaminu wprost u zrodla czyli kont...@ideabank.pl

Pozdrawiam

Kto¶ zna jakie¶ prognozy inflacji?

Michał

Data: 2011-06-22 18:21:29
Autor: mx
Pytanie o oprocentowanie lokaty antyinflacyjnej
Kto¶ zna jakie¶ prognozy inflacji?

A czy jakakolwiek prognoza, nawet pogody, kiedykolwiek się spełniła?
Rzeczywi¶cie jest ryzykowna, jak inflacja (=m-c 2011/m-c 2010) spadnie to oprocentowanie będzie symboliczne. A do końca kwartału daleko.
I mały problem z optymalizacj±, można tylko na lipiec. Zależy kiedy kto wpłaca, ale na 1 lipca, lub póĽniej powinno być 1038.85 (19 gr). Podane wcze¶niej ma sens 1003.75 tylko do końca czerwca. Uprzedzaj±c pytania o wysiłek przy zakładaniu kolejnych lokat, odpowiadam. Wymaga to 4 kliknięć i jednego ctrl+V. Ile to zajmuje czasu, to już kwestia indywidualna.

Data: 2011-06-22 21:43:10
Autor:
mx <@mx1@os.pl@> napisał(a):
wysiłek przy zakładaniu kolejnych lokat, odpowiadam. Wymaga to 4 kliknięć i jednego ctrl+V. Ile to zajmuje czasu, to już kwestia indywidualna.

Proponuję wszystkim bliższe zapoznanie z iMacros. Złożenie 100 wniosków
zajmuje wtedy około 300-400 sekund, przy czym one składaj± się same, a my
pijemy kawę...

Data: 2011-07-01 06:11:14
Autor: Konfabulator
Pytanie o oprocentowanie lokaty antyinflacyjnej
Marek <plus@minus.cn> napisał(a):
Obecnie oprocentowanie lokaty antyinflacyjnej IB wynosi 6% (4,5+1,5), czy z dniem 1 lipca wzrośnie do 6,5% (5+1,5)?

Być może byłem zbytnim optymist±, bo 1 lipca jest, a oprocentowanie się nie
zmieniło... Czyli kto¶ to wprowadza ręcznie. Niby maj± czas do końca dnia, ale
ta inflacja jest znana już prawie pół miesi±ca to chyba mogli to wcze¶niej
zaprogramować...

--

Pytanie o oprocentowanie lokaty antyinflacyjnej