Pytanie o pakiet internetowy w Play?

Data: 2010-07-26 07:29:24
Autor: Irk
Pytanie o pakiet internetowy w Play?
Witam,
Mam w Play abonament firmowy i wykupiony
pakiet 25MB: http://dlafirm.playmobile.pl/pl/uslugi/pakiety-internetowe-w-play-dla-firm/index.html
za 5 zł/m-c (brutto). Sprawdzam teraz ilość MB jakie zostały na moim
koncie przez Play24 i przez *111# ->1->4->1 i tu i w sieci widzę, ze
mam jeszcze 245 MB. Skąd to się wzięło skoro
mam (już od wielu miesięcy) pakiet 25MB a nie 250MB?

Data: 2010-07-26 17:16:17
Autor: SDD

Użytkownik "Irk" <jw1066@wp.pl> napisał w wiadomości news:2bfe4ccf-b8f4-4547-b2d4-5b56a7c44acdw12g2000yqj.googlegroups.com...

mam jeszcze 245 MB. Skąd to się wzięło skoro
mam (już od wielu miesięcy) pakiet 25MB a nie 250MB?

Moze niewykorzystane megabajty sie kumuluja?
Tak, jak w prepaidzie sie beda kumulowac w sytuacji przedluzania ich kolejna aktywacja o miesiac.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-07-26 11:51:56
Autor: Irk
On 26 Lip, 17:16, "SDD" <sddwyt...@towszechwiedza.pl> wrote:
Użytkownik "Irk" <jw1...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:2bfe4ccf-b8f4-4547-b2d4-5b56a7c44acdw12g2000yqj.googlegroups.com...

> [...]

Moze niewykorzystane megabajty sie kumuluja?
Tak, jak w prepaidzie sie beda kumulowac w sytuacji przedluzania ich kolejna

Nigdy wcześniej nic co zostawało (a zostawało zawsze) nie kumulowało
się.
Aktywowałem ten pakiet raz przed kilkoma miesiącami i nigdy już z tym
nic więcej nie robiłem. Pakiet odnawia się sam z początkiem okresu
abonamentowego.
Zawsze też sprawdzam ile jeszcze zostało mi MB do końca okesu
abonamentu (bo
mam w telefonie ustawione cykliczne sprawdzanie poczty i nie chcę
zaszaleć - mam się zmieścić
w pakiecie) i jeszcze kilka dni temu było po ludzku czyli poniżej 25
MB (wykupionego pakietu)
a tu nagle taka niespodzianka...245MB...??

Data: 2010-07-26 17:23:44
Autor: Liwiusz
SDD pisze:

Tak, jak w prepaidzie sie beda kumulowac w sytuacji przedluzania ich kolejna aktywacja o miesiac.

   Dziś od rana próbuję i... nie da się :)

--
Liwiusz

Data: 2010-07-26 17:33:39
Autor: SDD

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i2k9a4$e7r$1news.onet.pl...

  Dziś od rana próbuję i... nie da się :)

Co sie konkretnie nie da i jakie objawy?

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-07-26 17:37:17
Autor: Liwiusz
SDD pisze:
Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i2k9a4$e7r$1news.onet.pl...

  Dziś od rana próbuję i... nie da się :)

Co sie konkretnie nie da i jakie objawy?

   Zakupić nowego pakietu w ostatnim dniu obowiązywania starego

"Nie możesz ponownie aktywować usługi - wyczerpałeś jej limit aktywacji"

--
Liwiusz

Data: 2010-07-26 17:44:58
Autor: SDD

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i2ka3h$gdn$1news.onet.pl...

  Zakupić nowego pakietu w ostatnim dniu obowiązywania starego

"Nie możesz ponownie aktywować usługi - wyczerpałeś jej limit aktywacji"

A to kuzwa cwaniaki....

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-07-26 18:02:46
Autor: Liwiusz
SDD pisze:
[...]

   W internecie widzę, że mając - na przykład - pakiet 100mb, mogę zamówić 500mb i 1gb, więc pewnie jak komuś zależy na kumulacji, to musi zamawiać co miesiąc różne pakiety.

--
Liwiusz

Pytanie o pakiet internetowy w Play?