Pytanie o plazmę Panasonic

Data: 2009-12-14 09:15:54
Autor: Arkadiusz Mizerski
Pytanie o plazmę Panasonic
Wiele się naczytałem. Na grupach dyskusyjnych, na forach internetowych... O wyższości LCD nad plazmą i odwrotnie... :-) O wyższości FHD nad HDR... :-) O wygrzewaniu i prądożerności plazmy. O słabych kątach widzenia i słabej czerni w LCD. O wyższości świąt jednych nad drugimi.... :-)))

No i postanowiłem. Kupuję:
1. Plazma
2. Panasonic
3. FHD
4. 42 lub 46 cali

I pozostaje wybór konkretnego modelu - czyli jakie są ta funkcje, jakie bajery, jaki marketingowy "bełkot"... :-) Oczywiście najdroższych serii Z czy V nie będę kupował, bo nie w głowie mi chwalenie się przed sąsiadami. :-
) Seria S to coś przeczytałęm, że nie jest w pełni HD bo wyświetla mniej linii. :-) Zostaje zatem seria G. I tu pojawia się problem bo w tej serii jest kilka modeli. Są modele G10, G15. Są modele z różnymi literkami na końcu. I wreszcie jest model GW10 (chyba nie na polski rynek - ale jest na Allegro, firma z Bydgoszczy). Ten model różni się m.in. od innych tym, że oprócz DVB-T, DVB-C ma także DVB-S. Czy możecie mi, Koledzy fachowcy, opowiedzieć co daje ten tuner satelitarny? Z czym to się je? Gdzieś w jakiejś niemeckiej specyfikacji było napisane, że to nawet DVB-S2. Czy wystarczy zatem wetknąć w gniazdo antenowe przewód od talerza, wsadzić jakąś kartę CI i można się cieszyć cyfrową satelitarną TV bez dodatkowego pudełka od dostawcy? A jeśli możecie napiszcie też coś o tych pozostałych tunerach DVB - co one tak konkretnie dają, jakie parametry mają (chodzi o nadawanie cyfrowe w Polsce), czy to będzie śmigało?

Z góry dzięki za wyczerpujące odpowiedzi.
Proszę o nie kłócenie się i nie sugerowanie, że dokonałem złego wyboru. :-)

Data: 2009-12-15 09:04:46
Autor: Heraklit
Pytanie o plazmę Panasonic
Był 14 grudzień (poniedziałek), gdy o godzinie 10:15 *Arkadiusz
Mizerski* w pocie czoła naskrobał(a):

[...]

Też przerabiałem wybór między TV plazmę lub lcd do sygnału analogowego z
kablówki. Wyszło mi, że plazma będzie najlepszym wyborem, ale....
Zdecydowałem się jednak na wybór LCD Sharp na LED-ach: brak wad plazmy,
nowoczesna technologia, świetny obraz.
Może rozważ raz jeszcze swój wybór - jednak TV kupujesz co najmniej na
kilka lat i naprawdę warto czasem zapłacić więcej niż później żałować
swego wyboru.

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2009-12-15 08:58:17

Data: 2009-12-15 10:12:43
Autor: Arkadiusz Mizerski
Pytanie o plazmę Panasonic
[...]

Kłopoty z rozumieniem tekstu pisanego?

A teraz poproszę o odpowiedzi na moje pytania. I tylko te pytania.

Data: 2009-12-15 14:19:24
Autor: Heraklit
Pytanie o plazmę Panasonic
Był 15 grudzień (wtorek), gdy o godzinie 11:12 *Arkadiusz Mizerski* w
pocie czoła naskrobał(a):

[...]

żadnego.
Zwykła ludzka życzliwość i zrozumienie przy wyborze TV.
No cóż mój błąd...

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2009-12-15 14:16:00

Data: 2009-12-15 22:31:11
Autor: nom
Pytanie o plazmę Panasonic

Użytkownik "Heraklit" <wet_12@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:w35i79y9mawn.um5kcq98zr04$.dlg40tude.net...

Zwykła ludzka życzliwość i zrozumienie przy wyborze TV.
No cóż mój błąd...

Widziałem u kolegi "Epokę lodowcową 2" w XviD na Sharp 37" FullHD a potem obejrzałem u siebie na Panasonic 42" PV8 (plazma) i utwierdziłem się w przekonaniu, że dobrze wybrałem. :-)

Data: 2009-12-16 00:04:17
Autor: Seba_Fan
Pytanie o plazmę Panasonic

Użytkownik "nom" <nom73@usunto.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hg8v6j$2fd$1pippin.nask.net.pl...

[...]

bo jestes do niej przyzwyczajony, nic nie wniosles
jak bys mial LCD i Plazme w domu to mozemy pogadac, jednka lubisz CRT

Data: 2009-12-16 07:48:19
Autor: nom
Pytanie o plazmę Panasonic

Użytkownik "Seba_Fan" <seba_fan@poczta.onet.skasuj-to.pl> napisał w wiadomości news:hg94li$592$1news.onet.pl...
jak bys mial LCD i Plazme w domu to mozemy pogadac, jednka lubisz CRT

Miałem kilka monitorów LCD  począwszy od 18,5" do 22" (nawet miałem 19" z podświetlaniem LED), ale dalej używam CRT 17" Flatron. :-)
Mam też lapka z matrycą 15,6" i obraz z filmów jest tragiczny, dlatego filmy oglądam tylko na plaźmie.

Data: 2009-12-16 07:31:47
Autor: barum
Pytanie o plazmę Panasonic
nom <nom73@usunto.gazeta.pl> napisał(a):
Miałem kilka monitorów LCD  począwszy od 18,5" do 22" (nawet miałem 19" z podświetlaniem LED), ale dalej używam CRT 17" Flatron. :-)
Mam też lapka z matrycą 15,6"...

Wszystkie TN?

barum

Data: 2009-12-17 23:38:14
Autor: nom
Pytanie o plazmę Panasonic

Użytkownik "barum" <barumbarum1@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hga2d3$52o$1inews.gazeta.pl...

Wszystkie TN?

Tak.

Data: 2009-12-18 08:05:59
Autor: barum
Pytanie o plazmę Panasonic
nom <nom73@usunto.gazeta.pl> napisał(a):
> Wszystkie TN?

Tak.

Super, porównujesz wielki TV do gównianego monitorka z TN... Chyba nikt nie zamierza (przynajmniej na prkd) oglądać filmów na TN. Są w ogóle takie TV? A TN nadają się... moim zdaniem do niczego się nie nadają. W netbooku mam TN, malutki 8.9'', i uważam, że to szajs a im większa przekątna tym gorzej. Ale mam też TV 32'' z IPS i to jakby inna bajka.

barum

Data: 2009-12-20 13:57:40
Autor: nom
Pytanie o plazmę Panasonic

Użytkownik "barum" <barumbarum1@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hgfd57$doc$1inews.gazeta.pl...

Super, porównujesz wielki TV do gównianego monitorka z TN...

Widziałem obraz na 24" LCD Nec chyba na PVA i był super, ale cena 2 tyś. zł to troche za dużo na monitor do domu. :-)
Podobno są Samsungi 22" na PVA za 999zł, ale nie oglądałem w sklepie.

Niestety na TN faktycznie nie da się oglądać filmów, a na lapku to porażka.

Data: 2009-12-16 08:32:04
Autor: Piotr F.
Pytanie o plazmę Panasonic
nom pisze:

[...]

Jak masz skompresowane do 50 Mb to nie dziwne. :-)

Data: 2009-12-17 23:39:41
Autor: nom
Pytanie o plazmę Panasonic

Użytkownik "Piotr F." <owd@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hga2dp$o5q$1news.onet.pl...

Jak masz skompresowane do 50 Mb to nie dziwne. :-)

6,25MB na film - to musi być zaj...ta kompresja, chyba sam dźwięk. ;-)

Data: 2009-12-18 00:30:56
Autor: Moltisanti
Pytanie o plazmę Panasonic

Użytkownik "Heraklit":

[...]

No szkoda zebys jeszcze sie kajal skoro chciales pomoc.
Czlowiek pisze swoje jak sadze poparte doswiadczeniem
przemyslenia, nie krytykuje i mysle ze dalby tu
rzetelna informacje, ale coz, zostal zgaszony.. a ktos
tu pisal o braku pomocy i krytykowaniu.

M.

Data: 2009-12-15 20:55:43
Autor: P
Pytanie o plazmę Panasonic

Użytkownik "Heraklit" <wet_12@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:1o4grz9m8vxcb.v6524d04y4hn$.dlg40tude.net...
[...]

skoro zeby pozniej nie zalowac to wlasnie niech bierze ekran plazmowy.
Przezyje koszmar oglądając cos na  panelu LCD w domu.

Widać że świadomy człowiek, skoro sie zdecydował na jakość obrazu, więc nie polecaj drozej a przedewszystkim gorzej.

Data: 2009-12-18 00:14:42
Autor: Moltisanti
Pytanie o plazmę Panasonic

Użytkownik "P" :

Użytkownik "Heraklit" :
[...]

Widziales Led`a Philipsa? Widziales Pionka PDP? Widziales PV8?

Widziales to wszystko razem zebrane do kupy, podpiete pod 2 dekodery SD,HD,
dvd, BR, konsole? W jasnym - sztucznym/naturalnym i ciemnym pomieszczeniu?

Czy moze przyszedles z forum i slyszales co inni mowia?
A moze widziales w sklepie dla Mlodych Malzenstw?

M.

Data: 2009-12-18 10:08:54
Autor: Tomek Głowacki
Pytanie o plazmę Panasonic
Moltisanti pisze:

Czy moze przyszedles z forum i slyszales co inni mowia?
A moze widziales w sklepie dla Mlodych Malzenstw?

M.

Tylko proszę cię, chłopie, nie zacznij dyskusji jak kiedyś ze mną na pl.rec.gry.konsole, gdzie jako argument "za" LCD przedstawiłeś mi zdjęcia matryc, że to niby od gładkiego szkła się odbija i to znaczy że PDP do dupy jest że się nie da oglądać w oświetlonym pomieszczeniu wcale, bo jest szare a nie czarne.

Argument byłby niezły, gdyby nie to, że zdjęcia były robione.... z lampą błyskową wypełniającą światłem dość ciemne pomieszczenie. No i oczywiście - matowa powierzchnia LCD wyszła CIEMNIEJSZA, bo nie odbiła tego światła z lampy, a błyszcząca powłoka PDP wyszła PRZEPALONA i SZARA bo przelazło przez szkło i odbiło światło od wewnętrzenej powierzchni... sam sobie takie foty mogę zrobić :)

Więc, sam z ciekawości zapytam - a ty miałeś te wszystkie telewizory w domu jednocześnie? :) Bo z tamtej dyskusji wynikało raczej, że teoretyzujesz, ale przyjąć do wiadomości że TAK, LUDZIE MIELI W DOMU 4 RÓŻNE TELEWIZORY i mogą porównać, bo mieli i konsole i dekodery, kablówki i BluRaye i polecają PDP (czy Pionka czy Panasa) to jakoś nie umiałeś przyjąć do wiadomości.

Te zdjęcia, z jakiegoś zagranicznego forum - to wg. ciebie - była mega rzetelna informacja, jakoby na PDP nigdy nie uzyskasz aż tak cudownego czarnego obrazu jak na LCD, no i że w ogóle LCD to czad taki, że PDP może mu co najwyżej laskę zrobić.

W każdym razie - zanim zaczniesz marudzić, że któreś forum czy grupa to gówno, to zastanów się jakie materiały ty przedstawiasz na poparcie swoich teorii, bo tamte foty to był śmiech na sali.

Możesz je pokazać tu na grupie :-)

Pozdr,
Tomek

Data: 2009-12-18 13:38:03
Autor: gebi
Pytanie o plazmę Panasonic
Użytkownik "Tomek Głowacki"
(...)jakoby na PDP nigdy nie uzyskasz aż tak cudownego czarnego obrazu jak na LCD, no i że w ogóle LCD to czad taki
To chyba odwrotnie z tym czarnym obrazem. Chyba, że to ironia była :-)

Data: 2009-12-18 13:49:23
Autor: Tomek Głowacki
Pytanie o plazmę Panasonic
gebi pisze:
Użytkownik "Tomek Głowacki"
(...)jakoby na PDP nigdy nie uzyskasz aż tak cudownego czarnego obrazu jak na LCD, no i że w ogóle LCD to czad taki
To chyba odwrotnie z tym czarnym obrazem. Chyba, że to ironia była :-)

Nie, przytoczyłem opinię kolegi :)

Pozdr,
Tomek

Data: 2009-12-18 15:39:02
Autor: Moltisanti
Pytanie o plazmę Panasonic

Użytkownik "Tomek Głowacki" :

[...]

Czlowieku czy ty dobrze oby sie czujesz :), ja rozumiem ze ci sie nudzi i szukasz
zaczepki, ale jak juz chcesz komus pojechac to zrob to rzetelnie!
NIGDZIE to o czym piszesz TAK nie pisalem,
KLAMIESZ i sie osmieszasz bo wlasnie pokazales to
o czym wielkokrotnie pisalem, calkowity brak zroumienia tekstu
czytanego.

Jakiego gladkiego szkla sie odbija ???
Co to za bzdury? Co ma szklo do tego?
NIKT o refelksach nie rozmawial !!!
Nic takiego nigdy nie napisalem, nie w kontekscie budowy matrycy
, a jezeli juz mowa
o "polysku" to jak kazde moze odbijac, to samo w lcd czy crt,
ale co to ma do rzeczy i do budowy samej matrycy??
Kompletnie nie zwiazane z tematem.

Osobiscie wole "szklane" matryce w PDP jak i LCD.

Argument byłby niezły, gdyby nie to, że zdjęcia były robione.... z lampą błyskową wypełniającą światłem dość ciemne pomieszczenie.

Tak oczywiscie, wszystkie zdjecia byly z halogenem w ekran, takze
te robione w dzien :) To ktore ja zrobilem w dzien/noc w led, to oczywiscie bylo
podejrzane o grzebanie w programie graficznym, bo chyba bylo za idealne.
Wiec co bys nie pokazal i tak nikt nie wierzy :)

Wystarczy postawic PDP i LCD obok siebie w jasnym pomieszczeniu
i widac ze matryce sie roznia kolorem budowy.  Nic nie ma to wspolnego
z szklem czy matem!
Mam w firmie takie wywieszone pdp i lcd z prezentacjami, w dzien
na pdp widac o wiele gorzej, za to ma lepsze katy, bardziej naturalne kolory
co w prezentacjach nie jest istotne bo liczy sie intensywnosc, no
i jak zgasisz calkowicie swiatlo, to na pdp masz czern, a na lcd
fiolet czyli to co jest najwieksza bolaczka lcd.

Tylko po co o tym jeszcze sie szarpiesz?
Temat juz dawno zamkniety, a ty dalej przezywasz.

Miales kiedys plazme z przed paru lat, widziales jak wyglada taki panel
w jasnym pomieszczeniu??
Przyjmij do wiadomosci ze nie kazdy panel PDP jest KURO! Gdzie
panel juz jest prawie czarny co takze w ciagu dnia wyglada dobrze.

> [...]
oczywiście - matowa powierzchnia LCD wyszła CIEMNIEJSZA, bo nie odbiła tego światła z lampy, a błyszcząca powłoka PDP wyszła PRZEPALONA i SZARA bo przelazło przez szkło i odbiło światło od wewnętrzenej powierzchni...

Nastepna bzdura. Jaka matowa powierzchnia lcd? Chodzi Ci
o Leda? Ta jest z polyskiem! Ale co to ma do rzeczy?
Tutaj wychodzi nastepna twoja niewiedza. Przeciez chodzi
o budowe matrycy a nie o to czy jest matowa (???)  czy blyszczaca.
Blyszczaca matryca lcd tez bedzie sie znacznie roznila od tej z pdp!

sam sobie takie foty mogę zrobić :)

Jedno zdjecie warte milon slow, prosze cie bardzo zrob
zdjecie swojej plazmy bo sadzac po tonie to nie  moze byc
inaczej i jestes jej posiadaczem. Zrob zdjecie w jasnym pomieszczeniu.
Wlaczonym z ciemna scena w filmie i wylaczonym tv.

Więc, sam z ciekawości zapytam - a ty miałeś te wszystkie telewizory w domu jednocześnie? :)  Bo z tamtej dyskusji wynikało raczej, że teoretyzujesz

Jestem bardzo zadowolonym uzytkownikiem pdp pionka,
ma wiele niezaprzeczalnym zalet wgledem lcd, mam tez
lcd-led, mialem lcd sharpa 52" i kilka pdp wczesniej, o mniejszych lcd typu
32", 37" czy 40" nie pisze bo to juz starsze modele.
Nie pisze tez o jakis smiesznych lcd 22" bo to inna liga.
Czy mialem kilka telewizorow obok siebie? Tak, przynajmniej
kilkanascie roznych po 2, lub 3 w zestawieniu.
Czy jestem handlarzem nie! Zwyczajnie bardzo czesto zmieniam telewizory
jak i sprzet. Mam tez mozliwosci testowania i marudzenia do woli
przy wyborze.

[...]

Ale czego konkretnie nie umialem przyjac do wiadomosci, jakiego faktu?
konkret prosze, a nie jakis slowotok jak u przekupy.

Ja jedyne co twierdze, to fakt ze szczegolnie na cienkich pdp
w jasnym pomieszczeniu, bez halogena skierowanego w tv :),
o wiele lepiej wypada szczegolnie lcd-led.

NIC wiecej nie mam do PLAZMY !!! Przyjmij to prosze do wiadomosci.
Nie trzeba pisac ze PDP w nocy kosi wiekszosc lcd, szczegolnie
w ciemnych scenach, bo o tym kazdy wie, o innych zelatach tez mozna
pisac ale po co, nie w tym rzecz.

Te zdjęcia, z jakiegoś zagranicznego forum - to wg. ciebie - była mega rzetelna informacja,

Rzetelna informacja?? Przeciez kazdy widzi ze panele sie roznia
i kazdy ma swoje wady w zaleznosci o natezenia swiatla!
A zdjecia ludzie wklejaja aby tumanowi pokazac palcem,
to co napisalem w jednym zdaniu.

jakoby na PDP nigdy nie uzyskasz aż tak cudownego czarnego obrazu jak na LCD,

Nie uzyskasz w dzien! W nocy bije na glowe lcd!
Panel pdp w dzien sie perfekcyjnie wygasi, ale
co z tego jak dalej sam panel jest ciemno szary - szczegolnie w tanich pdp.

Wiec w takim filmie
jak Blair Witch Project ogladajac w ciagu dnia, na cienkim pdp
bedziesz ogladal las ciemno szary.
WRZUC TEN FILM I ZROB FOTO !!! a nie gadaj tyle.
To jest moje zdanie, i wielu innych
osob, jak sie z tym nie zgadzasz to plonkij jeden z drugim i po sprawie.

no i że w ogóle LCD to czad taki, że PDP może mu co najwyżej laskę zrobić.

LCD to czad?? A kto ci tak powiedzial?
Napisalem kilka zdan o LCD ale LED!! a to jest inna historia.

Gdyby byl taki "czad" to nie mialbym plazmy.
Lcd jest dobry w dzien i to wszystko.
Lcd-led to inna sprawa (oczywiscie nie kazdy model)

Wrzuc jedno zdjecie swojego tv. Nic wiecej.

W każdym razie - zanim zaczniesz marudzić, że któreś forum czy grupa to gówno,

Grupa? Ze co jest? Znowu chcesz mi wmowic ze cos napisalem?
Czy to jakas mania, wmawiania komus wszystkiego?

to zastanów się jakie materiały ty przedstawiasz na poparcie swoich teorii, bo tamte foty to był śmiech na sali.

Jakich teori? Czlowieku przeciez mi to zwisa i powiewa czy jakis
Tomek Glowacki czy inny misiu kolorowy kupi lcd z tesco czy
pdp od handlarza bo mu zalega na magazynie czy tez
leda philipsa.

Wrzucaj tu swoja fote a ja zrobie specjalnie
dla ciebie taka sama. Porownamy. Dzien/noc.
Bo jak narazie to jakbym sluchal Najmana. Duzo gadki malo faktow.

Co by nie mowic i tak projektor jest najlepszy, oczywiscie
w nocy :)

M.

Data: 2009-12-23 10:37:52
Autor: KILu
Pytanie o plazmę Panasonic
Moltisanti wrote:
Jedno zdjecie warte milon slow,

Ale nie w takich sytuacjach! Aparat moze pokazac ilosc detali na
stop-klatce, ale nic poza tym! Nie da sie okresic jakosci kolorow,
kontrastu/dynamiki panelu ani nawet jego jasnosci (o ruchu nie mowiac) -
wszystko zalezy od matrycy aparatu i algorytmow post-processingu, sily
odszumiania, balansu bieli, doginania krzywej przez aparat i miliona
innych czytnikow, na ktore zazwyczaj nie masz wplywu. To dokladnie tak,
jakby porownywac dzwiek Tannoy'ow na podstawie nagrania dokonanego
dyktafonem.
No, chyba, ze kazde takie zdjecie jest robione takim samym aparatem, w
dokladnie takich samych warunkach oswietleniowych, przy dokladnie tych
samym (recznych) ustawieniach ekspozycji i ustalonych parametrach
postprocessingu - ale i wtedy mozesz jedynie od biedy porownac rozne TV, a
nie utwierdzic sie w przekonaniu, ze maja odpowiednie parametry.
Jesli chcesz i wiesz jak, mozesz pokazac, ze las w blair witch project
wyglada na danym TV szaro albo ze (na tym samym TV) ma piekny kontrast.

--
KILu

Data: 2009-12-23 12:24:13
Autor: Moltisanti
Pytanie o plazmę Panasonic

Użytkownik "KILu":

Moltisanti wrote:
[...]

Alez oczywiscie ze tak, masz w 100% racje!
Ze wszystkim co napisales sie zgadzam.
Zdjecie o niczym nie swiadczy jezeli mowimy o dynamice, kolorach,
smuzeniu itp.

Malo tego, w takim sklepie ogladanie tez nie jest wiele warte poniewaz
oswietlenie ma inna barwe jak w domu, brak odpowiedniego
sygnalu, ustawienia .. i milion innych dupereli.

Najdrozszy (lcd) tip top flagowy tv moze swiecic gorzej w sklepie
od najtanszego zwyklego modelu stojacego obok, wystarczy
brak regulacji  i juz nieswiadomy klient ma misz masz w glowie,
kupi tanszy ze swiadomoscia "jak nie widac roznicy to po co przeplacac"
Wiele razy bylem swiadkiem takich decyzji.

To samo zreszta tyczy sie sprzetu audio. Taki amplituner
tez trzeba dostroic odpowiednio aby zagral dobrze, nie wystarczy
podglasnic w markecie i powiedziec ze gra dobrze/zle.

[...]

Albo ogladac materialy "HD" na youtubie, czy tez mowic o przeciazeniach
grajac w Ace Combat :) .
Wszystko sie zgadza, tyle ze jak postawisz juz Tannoy`e wisniowe
i czarne obok siebie to  strzelajac fotke najzwyklejszym aparatem
jestes w stanie zauwazyc roznice w kolorystyce. Kazdy w domu
rozrozni na monitorze kolory. Nie jest to istotne czy juz bedzie
to bardziej wisniowy czy mniej, ale roznica jest zauwazalna.

Kolor/odcien budowy matrycy pdp i lcd  juz widac nawet na
tych amatorskich zdjeciach. Nie potrzeba tutaj jakiejs szczegolowosci
i laboratoryjnych pomiarow :)

Postaw tania plazme LG i KURO obok, wylacz tv i zrob najzwyklejsze
amatorskie zdjecie w jasnym pomieszczeniu, oczywiscie bez lampy.
Juz na takim marnym "przeklamanym" zdjeciu zobaczyc mozna ze te
matryce sie roznia
odcieniem .... i tylko i wylacznie o to mi chodzi. NIC wiecej.
A to sie przeklada na jakosc obraz w jasnym pomieszczeniu.

[...]

Odpowiednie parametry NIE. To jest jasne i nie podlega dyskusji.

Jesli chcesz i wiesz jak, mozesz pokazac, ze las w blair witch project
wyglada na danym TV szaro albo ze (na tym samym TV) ma piekny kontrast.

Zgadza sie, jak bedziesz chcial to zrobisz co chcesz ze zdjeciem, ale po co?
Kiedys wkleilem zdjecie czerni w lcd-led i w zasadzie tak samo to wyglada
w realu. Zdjecie nic nie przeklamalo.

Zreszta porownywanie na zdjeciach i ocena parametrow to glupota,
ale budowy matrycy? To juz widac na pierwszy rzut oka.
W dzien ogladajac ciemne sceny, obraz w takich scenach jest ciemno szary,
bo taka jest sama matryca (pdp)

Ale przeciez to nie ja wymyslilem, sam
Pioneer w swoich folderach wprowadzajac KURO,
takie zdjecia serwowal, chwalac sie ze jego matryca jest duzo ciemniejsza
od innych. Tam byly wlasnie mniej wiecej takie zdjecia jak te ktorych
mozna znalezc setki w sieci, gdzie widac roznice golym okiem.
Stal obok pdp z ciemno szara matryca i obok wlasnie KURO z czarna :)

M.

Data: 2009-12-15 12:21:55
Autor: Piotr F.
Pytanie o plazmę Panasonic
Arkadiusz Mizerski pisze:
[...]

Proponuje Ci przeskocz na strone www.hdtv.com.pl  tam chyba szybciej uzyskasz odpowiedz.
Grupy dyskusyjne schodza na psy.

Data: 2009-12-15 13:25:02
Autor: Moltisanti
Pytanie o plazmę Panasonic

Użytkownik "Piotr F.":

Proponuje Ci przeskocz na strone www.hdtv.com.pl  tam chyba szybciej uzyskasz odpowiedz.
Grupy dyskusyjne schodza na psy.

Grupy schodza na psy przez takie wlasnie polecanie
za kazdym razem gownianych adresow.
Jak juz cos chcesz polecac to wysil sie
i podaj w miare rzetelne fora zagraniczne.

A najlepiej to wogole nic juz nie piszmy na
grupach tylko na prywatnych forach handlarzy.

M.

Data: 2009-12-15 16:31:31
Autor: Piotr F.
Pytanie o plazmę Panasonic
Moltisanti pisze:

Użytkownik "Piotr F.":

[...]

Zamiast krytykowac bys podal jakas informacje skoro do tej pory nikt czlowiekowi nie odpowiedzial. To jest to wlasnie o czym powiedzialem wczesniej. Tylko lapac innych za slowa i rozpetywac kolejne wojenki. Wszedzie to samo. Ja z tej strony wlasnie skorzystalem i jestem zadowolony wiec podaje informacje do zrodla, ktore mi pomoglo.

Data: 2009-12-16 11:24:18
Autor: Arkadiusz Mizerski
Pytanie o plazmę Panasonic
Zamiast krytykowac bys podal jakas informacje skoro do tej pory nikt czlowiekowi nie odpowiedzial.

Właśnie. :-(

Tylko lapac innych za slowa i rozpetywac kolejne wojenki. Wszedzie to samo.

Niestety.... :-(

I tam też napisałem takiego samego posta. Do tej pory jedna marna odpowiedź.... :-(

Data: 2009-12-18 00:06:21
Autor: Moltisanti
Pytanie o plazmę Panasonic

Użytkownik "Piotr F.":

Zamiast krytykowac bys podal jakas informacje skoro do tej pory nikt czlowiekowi nie odpowiedzial.

Podawane byly wieloktrotnie fora ktore bija na glowe rzetelnoscia
te ktore podales Ty. Ale nie w tym rzecz.

To jest to wlasnie o czym powiedzialem wczesniej. Tylko lapac innych za slowa i rozpetywac kolejne wojenki. Wszedzie to samo.

Napisales ze grupy schodza na psy, a grupa to my,
to jak Ci tak zle to co tu jeszcze
robisz, obrazasz tych ktorzy tu zagladaja.

Ja z tej strony wlasnie skorzystalem i jestem zadowolony wiec podaje informacje do zrodla, ktore mi pomoglo.

To sie ciesz ze nie trafiles na handlarza, co najpierw
zrobil mega pozytwny test, a potem podal link gdzie mozna kupic.
Nie mowiac o bandzie "zadowolonych" uzytkownikow, ktorzy nie
potrafia obiektywnie wypisac wad swoich sprzetow, tylko jeden
z drugim klepie sie po ramieniu jaki to dobry zakup zrobili.

Ciesz sie ze nie widzisz co wyprawia gosc w dziale z plazmami,
jakie krucjaty a przedwszystkim bzdury wypisuje.
Jak tam ma wygladac "pomoc" to ja dziekuje.

M.

Data: 2009-12-18 09:16:59
Autor: Piotr F.
Pytanie o plazmę Panasonic
Moltisanti pisze:

Użytkownik "Piotr F.":

[...]

Jaki to Pan obrazalski i nerwowy rocznik do tego. I co bedziemy teraz uskuteczniac potyczki slowne? I jak widze nadal czlowiekowi nie odpowiedziales na pytanie, które postawil na samym poczatku tylko nadal jatrzysz temat forum hdtv.
To moze teraz niech kolega sie wypowie na czym on oglada TV, filmy, nie wiem moze korzysta rowniez z XBOX lub PSP, a moze podlaczenie do komputera tez uskuteczniasz? Ja chetnie rowniez skorzystam z opini i rady. Jak to sie ma do plazmy i  LCD w przypadku sygnalu cyfrowego?

Konkrety. A nie bicie piany.

Ja nie doradze czlowiekowi nic w chwili obecnej bo nie jestem za plazma. Ciagle probuje sie przekonac, ale cos mnie hamuje. Kieruje sie bardziej w strone LCD ze wzgledu na dzieciaki komputer, konsole, duzo materialu HD plus TV cyfrowa z kanalami HD.

Piotr

Data: 2009-12-23 10:41:42
Autor: KILu
Pytanie o plazmę Panasonic
Moltisanti wrote:
Nie mowiac o bandzie "zadowolonych" uzytkownikow, ktorzy nie
potrafia obiektywnie wypisac wad swoich sprzetow, tylko jeden
z drugim klepie sie po ramieniu jaki to dobry zakup zrobili.

To sie nazywa cud wspolczesnego marketingu. :) Internet niesamowicie to
spotegowal. A pozniej jako swiadomy uzytkownik kupujesz
tv/aparat/odtwarzacz/cokolwiek, zachecony znakomitymi recenzjami i opisami
uzytkownikow i jestes zawiedziony, bo sprzet zupelnie nie spelnia Twoich
oczekiwan i dziwisz sie, jakim cudem rozentuzjazmowana gawiedz nie
zwrocila uwagi na jego razace wady.

--
KILu

Pytanie o plazmę Panasonic