Pytanie o podłączenie 2 monitorów

Data: 2009-03-29 21:25:54
Autor: Kenjiro
Pytanie o podłączenie 2 monitorów
Witam

Mam w tej chwili LCD 19" pod GTX-em 280. W związku z tym, że pracuję na wielu otwartych oknach, wpadłem na pomysł, by kupić drugi monitor, być może panoramiczny.
Jako że nigdy nie miałem do czynienia z podłączonymi 2 monitorami, mam takie pytania:
- czy to, że drugi monitor będzie np większy i będzie miał inną rozdzielczość niż monitor główny, nie ma żadnego znaczenia?
- zastanawiam się, jak wygląda następująca sytuacja - jeśli uruchomię np grę, która działa na monitorze głównym, to mogę na dodatkowym mieć np przeciągnięte okienko gg i obserwować, czy ktoś do mnie pisze? Czy wówczas przełączenie się na to gg na drugim monitorze wymaga mimo wszystko "alt-tabowania"?

Dzięki!

Data: 2009-03-29 21:33:30
Autor: Piotrek
Pytanie o podłączenie 2 monitorów
- czy to, że drugi monitor będzie np większy i będzie miał inną rozdzielczość niż monitor główny, nie ma żadnego znaczenia?

bez znaczenia.
poprostu inna rozdzielczosc dla jednego a inna dla drugiego.

[...]

heh
zaskoczylo mnie twoje pytanie bo nigdy czegos takiego nie probowalem ;)
ciekawe:)

ja korzystam w pracy z dwoch ekranow(notebook+monitor) i nie wyobrazam sobie juz pracy na jednym ekranie :)
polecam takie rozwiazanie bo jest super wygodne

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-03-30 09:08:34
Autor: Marcin Narzynski
[...]

Nie będzie żadnego problemu z różnymi rozdzielczościami.
Można podglądać na drugim ekranie inne programy, np. GG.

MN

Pytanie o podłączenie 2 monitorów