Pytanie o polskie nazwy części

Data: 2014-04-02 20:30:25
Autor: Dres Golf
Pytanie o polskie nazwy części
Czy ktoś mógłby mi powiedzieć jak się te części po polsku nazywają:

http://www.autoteiledirekt.de/mapco-2032056.html
http://www.ebay.de/itm/FEBI-2-Stuck-Gummilager-Langslenker-Gummi-Lagerung-Lager-hinten-BMW-3-X3-E36-E46-/400293599223?pt=DE_Autoteile&hash=item5d335b97f7

Pierwsze są do przednich kół, a drugie do tylnych.
Ile mniej więcej wymiana tego kosztuje?

Data: 2014-04-02 20:41:30
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Wed, 02 Apr 2014 20:30:25 +0200, Dres Golf napisał(a):

Pierwsze są do przednich kół, a drugie do tylnych.
Pierwsze to prawdopodobnie przegub kulowy a drugie to tuleja
metalowo-gumowa, potocznie silentblok.

Ile mniej więcej wymiana tego kosztuje?
A nie mam pojęcia :) Ale za dwa przeguby i dwie tuleje nie dałbym więcej
jak 100-150 zł za robociznę.

--
Jacek

Data: 2014-04-02 22:28:11
Autor: PiteR
na  ** p.m.s **  Jacek Maciejewski pisze tak:

Ile mniej więcej wymiana tego kosztuje?
A nie mam pojęcia :) Ale za dwa przeguby i dwie tuleje nie dałbym
więcej jak 100-150 zł za robociznę.

Konflikt oczekiwań. Dobrze, że nie zostałem mechanikiem :)

 Jest 23:41, piątek. Na osiedlach słychać basowy łomot.
 Słoiki ryczą Autobiografię Perfectu. Dzwoni tel.

- Halo

- Tak słucham

- Proszę pana nie ma prądu. Studenci po pijaku spalili instalację, mięso się rozmraża. Help!

- Proszę zachować spokój. Jesteśmy w drodze.

--
    Piter

Data: 2014-04-02 20:57:08
Autor: P.B.
[...]

Pierwsze to sworzeń kulowy, drugie to tuleja metalowo-gumowa. Moim zdaniem
pięć dych za wymianę to tanio, stówa drogawo. Cena będzie zależeć od ilości
pracy jaką trzeba wykonać by wyszarpać z samochodu wahacz, czy drążek, w
którym to siedzi. Może też dojść koszt ustawienia zbieżności albo
geometrii. Tak, czy tak parę stówek poleci :\

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2014-04-03 21:59:01
Autor: K
W dniu 02-04-2014 20:57, P.B. pisze:

[...]

no i samemu tego raczej nie zrobi, chyba ze ma prase zeby to wycisnac/wcisnac nowe.

Data: 2014-04-02 22:07:24
Autor: PiteR