Pytanie o pompkÄ™, naboje i co wozicie z sobÄ…?

Data: 2012-09-27 06:53:41
Autor: PeJot
Pytanie o pompkÄ™, naboje i co wozicie z sobÄ…?
W dniu 2012-09-26 17:56, Jacek pisze:

No i na koniec pytanko, co wozić z sobą?
Skłaniam się ku zestawowi: pompka (albo nabój CO2) + dętka + łyżki.

Ja wolę zwykłą pompkę, którą zrobię te 4-5 bar, 8 kompresorem na najbliższej stacji benzynowej. Do tego *dętka* ( na wypadek np. wyrwania zaworu ), łyżki ( żółte, z Decathlonu ), inbus 5 i spinka do łańcucha. W swoim rowerze mam powymieniane śruby na inbus 5, stąd nie mam potrzeby wozić żadnych scyzoryków typu milion w jednym.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2012-09-26 23:23:59
Autor: rmikke
Pytanie o pompkê, naboje i co wozicie z sob±?
W dniu czwartek, 27 wrze¶nia 2012 06:53:42 UTC+2 u¿ytkownik PeJot napisa³:
W dniu 2012-09-26 17:56, Jacek pisze:

Ja wolê zwyk³± pompkê, któr± zrobiê te 4-5 bar, 8 kompresorem na najbli¿szej stacji benzynowej.

No nie wiem. W stolycy co najmniej po³owa kompresorów na stacjach
siê poddaje, zanim dojdzie do moich 5 bar. Mo¿e w terenie jest lepiej,
bo TIRy...

Do tego *dêtka* ( na wypadek np. wyrwania zaworu ), ³y¿ki ( ¿ó³te, z Decathlonu ), inbus 5 i spinka do ³añcucha. W swoim rowerze mam powymieniane ¶ruby na inbus 5, st±d nie mam potrzeby woziæ ¿adnych scyzoryków typu milion w jednym.

To ostatnie, nie powiem, sprytne...

Data: 2012-09-27 09:16:30
Autor: PeJot
W dniu 2012-09-27 08:23, rmikke pisze:

[...]

Cicho, bo producenci scyzoryków pójd± z torbami :>

BTW: muszê jeszcze w/w uskuteczniæ w rowerach dzieciaków i ¿ony, bo na wyjazdy rodzinne trzeba braæ wiêcej kluczy. Tu te¿ twardo stosujê standaryzacjê czê¶ci ( wymiary kó³, napêd, hamulce itd. ). To mi znacznie u³atwia serwis stada rowerów.

--
P. Jankisz
"Dopóki nie skorzysta³em z Internetu, nie wiedzia³em, ¿e na ¶wiecie jest

Data: 2012-09-27 00:39:31
Autor: rmikke
Pytanie o pompkê, naboje i co wozicie z sob±?
W dniu czwartek, 27 wrze¶nia 2012 09:16:31 UTC+2 u¿ytkownik PeJot napisa³:

> [...]

BTW: muszê jeszcze w/w uskuteczniæ w rowerach dzieciaków i ¿ony, bo na wyjazdy rodzinne trzeba braæ wiêcej kluczy. Tu te¿ twardo stosujê standaryzacjê czê¶ci ( wymiary kó³, napêd, hamulce itd. ). To mi znacznie u³atwia serwis stada rowerów.

Rozmiar ko³a i typ zaworu, to jedyne, o standaryzacjê czego zadba³em (i.e.
¿onie spacerówkê kupi³em na ko³ach 26"). Reszty mi siê nie chcia³o,
wolê woziæ ten scyzoryk (i pare innych narzêdzi).

A potem i tak naby³em poziomkê z innymi rozmiarami kó³ ;)
Ale poziomk± i tak na ogó³ bez rodziny je¿d¿ê.

Data: 2012-09-27 09:59:25
Autor: PeJot
W dniu 2012-09-27 09:39, rmikke pisze:

[...]

Jeszcze jeden ( + ) standaryzacji sprzêtu w rodzinie jest taki, ¿e swojego mieszczucha utrzymujê przy ¿yciu u¿ywanymi ( nie zu¿ytymi ) czê¶ciami z pozosta³ych rowerów ( np. opony, klocki hamulcowe ). To pozwala utrzymaæ mieszczucha praktycznie za darmo.

Data: 2012-09-27 17:01:22
Autor: biodarek
W dniu 2012-09-27 09:16, PeJot pisze:
[...]

Sprytne... do czasu kiedy spotka siê na drodze rowerzystkê potrzebuj±c± pomocy technicznej. W takiej sytuacji wolê mieæ multitoola :)

--
biodarek

Pytanie o pompkÄ™, naboje i co wozicie z sobÄ…?