Pytanie o postępy nowego prezynadęta

Data: 2010-07-12 08:30:31
Autor: Dzwonisław Komórkowski (Demokracja to ja !)
Pytanie o postępy nowego prezynadęta
Czy wczoraj zbudowano kolejne 2km autostrad?

--
Kudłaty Konservateesta
nie@podam.com.pl

Głosami pryszczatych absolwentów gimnazjów wygrał товарищ Бронислав Мария Зыгмунтович Коморовский! Слава!

http://img339.imageshack.us/img339/6585/mojakarta.jpg
http://demotywatory.pl/419028/-- Zyje-nam-sie-lepiej-oznajmil-premier

Polska upadła na dno, żeby się od tego dna odbić i w wyborach parlamentarnych za rok naprawić swój błąd.

http://www.youtube.com/watch?v=c67OcaT0dy8

Data: 2010-07-12 01:56:46
Autor: Bart Ogryczak
Pytanie o postpy nowego prezynadta
Prezynadt jak lea, tak ley. Pki co niestety na Wawelu.

Data: 2010-07-13 01:59:33
Autor: zoty
Bart Ogryczak pisze:
Prezynadt jak lea, tak ley. Pki co niestety na Wawelu.

....no co ty pieprzysz?! Bronek ma sie dobrze i ni chuja nie ma szans na Wawel :P

A.

Data: 2010-07-12 08:37:59
Autor: VSS
"Dzwonisaw Komrkowski (Demokracja to ja!)" wrote:
Czy wczoraj zbudowano kolejne 2km autostrad?

nie, otwarto kolej klinik psychiatryczn dla fanatykw PiS

--
VSS
http://vss.pl

Data: 2010-07-12 09:07:45
Autor: Dzwonisław Komórkowski
W dniu 2010-07-12 08:37, VSS pisze:
"Dzwonis³aw Komórkowski (Demokracja to ja!)" wrote:
Czy wczoraj zbudowano kolejne 2km autostrad?

nie, otwarto kolej± klinikê psychiatryczn± dla fanatyków PiS

Dla ciebie oczekiwać, że wasz prezynadęt zrobi to co obiecał, to objaw choroby psychicznej? Czyli twierdzisz, że twój prezynadęt kłamie?

Data: 2010-07-12 09:44:32
Autor: Alek
Pytanie o postępy nowego prezynadęta
Użytkownik "Dzwonisław Komórkowski" <nie@podam.com.pl> napisał

prezynadęt

Uprzejmie zwracam uwagę, że Lech Kaczyński nadal nie żyje.

Data: 2010-07-12 19:11:32
Autor: Anna Izabela

Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i1eh54$imk$1news.onet.pl...
Użytkownik "Dzwonisław Komórkowski" <nie@podam.com.pl> napisał

prezynadęt

Uprzejmie zwracam uwagę, że Lech Kaczyński nadal nie żyje.

Czy możecie, (tu wpisać dowolne a ostre przekleństwo), nie karmić tego nieszczęśnika????????????
\

Data: 2010-07-17 17:55:40
Autor: Kudłaty Konservateesta
W dniu 2010-07-12 19:11, głupia pizda znana jako Anna Izabela pisze:

Czy możecie, (tu wpisać dowolne a ostre przekleństwo), nie karmić tego
nieszczęśnika???????SLASHSLASHSLASHSLASH?

Ten ciąg znaków zapytania to wyraz frustracji czy niedojebania?

--

http://www.youtube.com/watch?v=nu6t9YmHvT4
http://pracownia4.wordpress.com/2010/03/20/%E2%80%9Edefamation%E2%80%9D-%E2%80%93-musicie-to-obejrzec-recenzja-gilada-atzmona/

Data: 2010-07-17 19:02:42
Autor: Maciek
Pytanie o postępy nowego prezynadęta
miękki kutas o nicku Kudłaty Konservateesta napisał(a) na pl.pregierz
następujące bzdety:

[...]

Biedactwo, wszystko ci się kojarzy? Nie puścili na przepustkę?

--
Maciek
I spend my time wasting yours.

Data: 2010-07-12 11:33:07
Autor: Mario
W dniu 2010-07-12 09:07, Dzwonisław Komórkowski pisze:
[...]

Obiecywał, że 11.07.2010 wybuduje 2km autostrad?

MD

Data: 2010-07-12 03:07:47
Autor: DJ MC Donald Musk
On 12 Lip, 11:33, Mario <mar...@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
> choroby psychicznej? Czyli twierdzisz, że twój prezynadęt kłamie?

Obiecywał, że 11.07.2010 wybuduje 2km autostrad?

no jak nie?
przez 500 dni bedzie budowal codziennie po 2 km autostrad!

Data: 2010-07-12 09:14:30
Autor: Maciek
Pytanie o postępy nowego prezynadęta
begin o nicku "Dzwonisław Komórkowski (Demokracja to ja!)" napisał(a) na
pl.pregierz następujące bzdety:
Czy wczoraj zbudowano kolejne 2km autostrad?
Tak, zbudowano. Przykro mi, że to nie twój idol je buduje.

Data: 2010-07-12 09:22:05
Autor: Panslavista
""Dzwonisaw Komrkowski (Demokracja to ja!)"" <nie@podam.com.pl> wrote in message news:i1ecq8$68c$1news.onet.pl...

Czy wczoraj zbudowano kolejne 2km autostrad?

Tak - sprowadzono 10 Chiczykw i oni dali rady - z koszykami na gowach.

Data: 2010-07-12 10:08:10
Autor: Zahir
Pytanie o post?py nowego prezynad?ta

Uytkownik ""Dzwonisaw Komrkowski (Demokracja to ja!)"" <nie@podam.com.pl> napisa w wiadomoci news:i1ecq8$68c$1news.onet.pl...
Czy wczoraj zbudowano kolejne 2km autostrad?

Nie ale wybudowana dwa pierwsze mieszkania z obiecanych 3 mln.

Zahir

Data: 2010-07-12 10:38:04
Autor: woohoo
W dniu 2010-07-12 08:30, "Dzwonisław Komórkowski (Demokracja to ja!)" pisze:
Czy wczoraj zbudowano kolejne 2km autostrad?

NTG. PiSiaków nie obowiązują regulaminy?

Ale odpowiem:
gdyby zbudowano, to byś kwiczał, że to świętokradztwo budować w niedzielę.

--
wo_Ohoo!

"Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

Data: 2010-07-12 11:00:05
Autor: #he®sk#
Pytanie o postpy nowego prezynadta
On Mon, 12 Jul 2010 08:30:31 +0200, "Dzwonis?aw Komrkowski
(Demokracja to ja!)" <nie@podam.com.pl> wrote:

Czy wczoraj zbudowano kolejne 2km autostrad?

Nie, ale wylano beton pod fundament jednego z obiecanych 3 mln
mieszkan.

--

 HeSk

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

http://dadrl.pl/

Data: 2010-07-12 11:02:49
Autor: kapsi
On Mon, 12 Jul 2010 11:00:05 +0200, #hesk# wrote:

[...]

Widz, e "3 mln mieszka" pozwalaj rzdowi ju nigdy nic nie robi.

Data: 2010-07-12 11:12:41
Autor: #he®sk#
kapsi
On Mon, 12 Jul 2010 11:02:49 +0200, kapsi <abc@de.fg> wrote:

On Mon, 12 Jul 2010 11:00:05 +0200, #he®sk# wrote:

> mieszkan.

Widzć, ýe "3 mln mieszkań" pozwalajŕ rzŕdowi juý nigdy nic nie robiă.

Mam cie! User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1

Masz przerabane. --

 HeSk

http://dadrl.pl/

Data: 2010-07-12 11:16:55
Autor: kapsi
kapsi

http://imageftw.com/uploads/20100712/1269385664419_thumb.jpeg

Data: 2010-07-13 01:57:47
Autor: zoty
kapsi pisze:
[...]

...ten rzad w ogole moze nic nie robic. Ma na tyle glupich wyborcow, ze sie nawet starac nie musi ;)

A.

Data: 2010-07-13 01:58:53
Autor: złoty
#he®sk# pisze:
[...]

Kamorra obiecal tez mieszkania? Sorry, ale obiecywal takie cuda nie widy (podobnie jak Wielki Kondon zwany dla niepoznaki Premierem),. ze nie nadarzam...

A.

Data: 2010-07-12 13:37:57
Autor: komar
Pytanie o postępy nowego prezynadęta
W dniu 2010-07-12 08:30, "Dzwonisław Komórkowski (Demokracja to ja!)" pisze:
Czy wczoraj zbudowano kolejne 2km autostrad?

nie wczoraj, ale we środę: fragment autostrady A1, węzeł Sośnica odcinek 2,2 km 2x3 pasy ruchu.

Data: 2010-07-12 14:25:27
Autor: Bronald Tuskmorowski
Pytanie o postępy nowego prezynadęta
Dzwonisław Komórkowski (Demokracja to ja!) pisze:
Czy wczoraj zbudowano kolejne 2km autostrad?

wg moich danych nawet więcej o chuj
aha - w 2014 Polska osiagnie zgodnie z planem najwyższy stopień kapitalizmu - kolesizm

Data: 2010-07-12 14:30:15
Autor: u2
W dniu 2010-07-12 14:25, Bronald Tuskmorowski pisze:
Dzwonisaw Komrkowski (Demokracja to ja!) pisze:
Czy wczoraj zbudowano kolejne 2km autostrad?

wg moich danych nawet wicej o chuj
aha - w 2014 Polska osiagnie zgodnie z planem najwyszy stopie
kapitalizmu - kolesizm

Etapy porednie w drodze do osignicia wietlanego raju : tuskowisizm i
kamorryzm.

Data: 2010-07-12 19:19:17
Autor: Marek Dyjor
"Dzwonisław Komórkowski (Demokracja to ja!)" wrote:
Czy wczoraj zbudowano kolejne 2km autostrad?

będzie darmowy zimy lecha dla PISdziaków.

Data: 2010-07-12 19:23:14
Autor: u2
W dniu 2010-07-12 19:19, Marek Dyjor pisze:
"Dzwonisaw Komrkowski (Demokracja to ja!)" wrote:
Czy wczoraj zbudowano kolejne 2km autostrad?

bdzie darmowy zimy lecha dla PISdziakw.

Oraz kaczka po smolesku.

Data: 2010-07-12 23:01:58
Autor: złoty
Marek Dyjor pisze:
"Dzwonisław Komórkowski (Demokracja to ja!)" wrote:
Czy wczoraj zbudowano kolejne 2km autostrad?

będzie darmowy zimy lecha dla PISdziaków.

No... a ty znowu o suchym pysku bedziesz musial loda robic

A.

Pytanie o postępy nowego prezynadęta