Pytanie o postpy nowego prezynadta

Data: 2010-07-12 08:37:59
Autor: VSS
Pytanie o postpy nowego prezynadta
"Dzwonisaw Komrkowski (Demokracja to ja!)" wrote:
Czy wczoraj zbudowano kolejne 2km autostrad?

nie, otwarto kolej klinik psychiatryczn dla fanatykw PiS

--
VSS
http://vss.pl

Data: 2010-07-12 09:07:45
Autor: Dzwonisław Komórkowski
Pytanie o postępy nowego prezynadęta
W dniu 2010-07-12 08:37, VSS pisze:
"Dzwonis³aw Komórkowski (Demokracja to ja!)" wrote:
Czy wczoraj zbudowano kolejne 2km autostrad?

nie, otwarto kolej± klinikê psychiatryczn± dla fanatyków PiS

Dla ciebie oczekiwać, że wasz prezynadęt zrobi to co obiecał, to objaw choroby psychicznej? Czyli twierdzisz, że twój prezynadęt kłamie?

--
Kudłaty Konservateesta
nie@podam.com.pl

Głosami pryszczatych absolwentów gimnazjów wygrał товарищ Бронислав Мария Зыгмунтович Коморовский! Слава!

http://img339.imageshack.us/img339/6585/mojakarta.jpg
http://demotywatory.pl/419028/-- Zyje-nam-sie-lepiej-oznajmil-premier

Polska upadła na dno, żeby się od tego dna odbić i w wyborach parlamentarnych za rok naprawić swój błąd.

http://www.youtube.com/watch?v=c67OcaT0dy8

Data: 2010-07-12 09:44:32
Autor: Alek
Pytanie o postępy nowego prezynadęta
Użytkownik "Dzwonisław Komórkowski" <nie@podam.com.pl> napisał

prezynadęt

Uprzejmie zwracam uwagę, że Lech Kaczyński nadal nie żyje.

Data: 2010-07-12 19:11:32
Autor: Anna Izabela

Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i1eh54$imk$1news.onet.pl...
Użytkownik "Dzwonisław Komórkowski" <nie@podam.com.pl> napisał

prezynadęt

Uprzejmie zwracam uwagę, że Lech Kaczyński nadal nie żyje.

Czy możecie, (tu wpisać dowolne a ostre przekleństwo), nie karmić tego nieszczęśnika????????????
\

Data: 2010-07-17 17:55:40
Autor: Kudłaty Konservateesta
W dniu 2010-07-12 19:11, głupia pizda znana jako Anna Izabela pisze:

Czy możecie, (tu wpisać dowolne a ostre przekleństwo), nie karmić tego
nieszczęśnika???????SLASHSLASHSLASHSLASH?

Ten ciąg znaków zapytania to wyraz frustracji czy niedojebania?

--

http://www.youtube.com/watch?v=nu6t9YmHvT4
http://pracownia4.wordpress.com/2010/03/20/%E2%80%9Edefamation%E2%80%9D-%E2%80%93-musicie-to-obejrzec-recenzja-gilada-atzmona/

Data: 2010-07-17 19:02:42
Autor: Maciek
Pytanie o postępy nowego prezynadęta
miękki kutas o nicku Kudłaty Konservateesta napisał(a) na pl.pregierz
następujące bzdety:

[...]

Biedactwo, wszystko ci się kojarzy? Nie puścili na przepustkę?

--
Maciek
I spend my time wasting yours.

Data: 2010-07-12 11:33:07
Autor: Mario
W dniu 2010-07-12 09:07, Dzwonisław Komórkowski pisze:
[...]

Obiecywał, że 11.07.2010 wybuduje 2km autostrad?

MD

Data: 2010-07-12 03:07:47
Autor: DJ MC Donald Musk
On 12 Lip, 11:33, Mario <mar...@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
> choroby psychicznej? Czyli twierdzisz, że twój prezynadęt kłamie?

Obiecywał, że 11.07.2010 wybuduje 2km autostrad?

no jak nie?
przez 500 dni bedzie budowal codziennie po 2 km autostrad!

Pytanie o postpy nowego prezynadta