Pytanie o pozycję w cenniku PKO BP

Data: 2020-01-27 06:42:46
Autor: Kamil Jońca
Pytanie o pozycję w cenniku PKO BP

Czy ktoś, korzystający z PKOBP może mi powiedzieć czy SMSy autoryzujące
są tam płatne?
Bo jest taka pozycja w tabeli:

-- 8<-- -- -- -- -- -- -- -cut here-- -- -- -- -- -- -- -start-- -- -- -- -- -- ->8-- -
14. Przeprowadzenie autoryzacji przelewu oraz ustanowienia, modyfikacji lub usunięcia zlecenia     płatniczego/odbiorcy przy użyciu kodu jednorazowego za pośrednictwem usługi bankowości
    elektronicznej lub usługi bankowości telefonicznej
-- 8<-- -- -- -- -- -- -- -cut here-- -- -- -- -- -- -- -end-- -- -- -- -- -- -- ->8-- -
i kosztuje 29gr

KJ

Data: 2020-01-27 00:33:06
Autor: Dawid Rutkowski
Pytanie o pozycję w cenniku PKO BP
PKO BP czy PeKaO?
W pierwszym nie wiem, w drugim SMSy autoryzacyjne płatne.

Data: 2020-01-27 10:07:33
Autor: Kamil Jońca
Dawid Rutkowski <drutkow1@wp.pl> writes:

PKO BP czy PeKaO?
W pierwszym nie wiem, w drugim SMSy autoryzacyjne płatne.

Jest wyraźnie napisane, że PKOBP.

A po doczytaniu wychodzi, że pobierają opłatę za kod ze zdrapki.
KJ

Data: 2020-01-27 09:04:26
Autor: bankomaniacy.pl
W dniu poniedziałek, 27 stycznia 2020 10:09:13 UTC+1 użytkownik Kamil Jońca napisał:
Dawid Rutkowski <drutkow1(at)wp.pl> writes:

> [...]

Jest wyraźnie napisane, że PKOBP.

A po doczytaniu wychodzi, że pobierają opłatę za kod ze zdrapki.

-- http://stopstopnop.pl/stop_stopnop.pl_o_nas.html

Dokładnie tak, SMSy bez opłat, przynajmniej na razie. Choć w IPKO od jakiegoś czasu pokazuje mi się: "Zatwierdzaj przelewy i inne operacje w aplikacji IKO Mobilna autoryzacja zastępuje potwierdzanie operacji kodami SMS i kartą kodów jednorazowych."
i sam zastanawiam się, czy nie będą chcieli tego zmienić?

A co do zdrapek i SMS-ów, to nawet swego czasu mieli promocję, w ramach której płacili 10 zł za zmianę karty kodów ze zdrapkami na SMSy.
Podaje namiary tylko informacyjnie:  https://bankomaniacy.pl/pko-bp-zamien-karte-zdrapke-na-10-zl/ , bo to oferta PKO sprzed niespełna 4 lat :)
--
https://bankomaniacy.pl/

Data: 2020-02-01 16:59:48
Autor: xbartx
On 27/01/2020 06:42, Kamil Jońca wrote:

[...]

Chyba lepiej włączyć autoryzację ich aplikacją, bo najtaniej i w sumie jak ma się dobrze zabezpieczony telefon to najbezpieczniej. Pomijam tutaj jakieś skrajne przypadki, że ktoś mieszka na Marsie i nie ma Internetów ;)

Xenocide

Data: 2020-02-07 10:59:25
Autor: bankomaniacy.pl
[...]

-- xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
Xenocide

Kiedyś się nad tym zastanawiałem i sam nie wiem, przynajmniej na razie nie
zdecydowałem się na autoryzację mobilną w żadnym banku, w którym mam konto.

No bo jeśli bankuję na komputerze stacjonarnym, a aplikacja służy jedynie
do potwierdzania operacji, to może i ok. W sumie (chyba) aż tak bardzo
nie różni się to od potwierdzeń SMS, które przecież też odczytuję na telefonie. Zakładam, że limity na operacje w aplikacji mam wyłączone,
albo ustawione na rozsądne minimum.

Ale jeśli bankuję na smartfonie i na tym samym smartfonie potwierdzam
operacje w aplikacji mobilnej to jakoś słabo mi to wygląda. To przecież to samo urządzenie do operacji i potwierdzeń! Ale może się nie znam.
--
https://bankomaniacy.pl/

Data: 2020-02-07 20:43:40
Autor: Kamil Jońca
xbartx <xbartx@bastardi.net> writes:

[...]

A czy w którejkolwiek aplikacji do zatwierdzania można _zapisać_ co się
potwierdzało?
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2020-02-07 23:43:31
Autor: Wojciech Bancer
On 2020-02-07, Kamil Jońca <kjonca@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

[...]

A któraś blokuje robienie screenów?

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2020-02-08 07:01:07
Autor: Kamil Jońca

On 2020-02-07, Kamil Jońca <kjonca@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

[...]

Screeny się słabo przeszukuje.

KJ

Data: 2020-02-10 10:04:06
Autor: Pete
On 2020-02-07, Kamil Jońca <kjonca@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

[...]

np. Alior

--
Pete

Data: 2020-02-10 01:15:29
Autor: Kris
W dniu piątek, 7 lutego 2020 20:49:04 UTC+1 użytkownik Kamil Jońca napisał:

A czy w którejkolwiek aplikacji do zatwierdzania można _zapisać_ co się
potwierdzało?
mBank

Data: 2020-02-10 12:13:47
Autor: Kamil Jońca
Kris <kszysztofc@gmail.com> writes:

[...]

Jesteś pewien? Jak ostatnio przmierzałem to było w historii aplikacji,
ale ZAPISAĆ się tego nie dało (tak, zeby skopiować na komputer na
przykład)

KJ

Data: 2020-02-03 06:45:34
Autor: MK
Pytanie o pozycję w cenniku PKO BP
To ja się podepnę pod wątek :). Czy w PKO BP karta dodatkowa kosztuje tyle samo co glowna? I czy warunki zwolnienia z opłaty sa takie same na obu kartach, czyli np. dla Mastercard Platinum 2*60 tys rocznie (60 tys glowna + 60 tys. dodatkowa)?

MK

Pytanie o pozycję w cenniku PKO BP