Pytanie o pozycję w cenniku PKO BP

Data: 2020-01-27 00:33:06
Autor: Dawid Rutkowski
Pytanie o pozycję w cenniku PKO BP
PKO BP czy PeKaO?
W pierwszym nie wiem, w drugim SMSy autoryzacyjne płatne.

Data: 2020-01-27 10:07:33
Autor: Kamil Jońca
Dawid Rutkowski <drutkow1@wp.pl> writes:

PKO BP czy PeKaO?
W pierwszym nie wiem, w drugim SMSy autoryzacyjne płatne.

Jest wyraźnie napisane, że PKOBP.

A po doczytaniu wychodzi, że pobierają opłatę za kod ze zdrapki.
KJ

Data: 2020-01-27 09:04:26
Autor: bankomaniacy.pl
W dniu poniedziałek, 27 stycznia 2020 10:09:13 UTC+1 użytkownik Kamil Jońca napisał:
Dawid Rutkowski <drutkow1(at)wp.pl> writes:

> [...]

Jest wyraźnie napisane, że PKOBP.

A po doczytaniu wychodzi, że pobierają opłatę za kod ze zdrapki.

-- http://stopstopnop.pl/stop_stopnop.pl_o_nas.html

Dokładnie tak, SMSy bez opłat, przynajmniej na razie. Choć w IPKO od jakiegoś czasu pokazuje mi się: "Zatwierdzaj przelewy i inne operacje w aplikacji IKO Mobilna autoryzacja zastępuje potwierdzanie operacji kodami SMS i kartą kodów jednorazowych."
i sam zastanawiam się, czy nie będą chcieli tego zmienić?

A co do zdrapek i SMS-ów, to nawet swego czasu mieli promocję, w ramach której płacili 10 zł za zmianę karty kodów ze zdrapkami na SMSy.
Podaje namiary tylko informacyjnie:  https://bankomaniacy.pl/pko-bp-zamien-karte-zdrapke-na-10-zl/ , bo to oferta PKO sprzed niespełna 4 lat :)
--
https://bankomaniacy.pl/

Pytanie o pozycję w cenniku PKO BP