Pytanie o preferencje

Data: 2010-06-02 13:58:26
Autor: rAzor
Pytanie o preferencje
Ilu na tej grupie jest użytkowników, którzy podobnie jak generał "junta" Jaruzelski uważają, że Komorowski to najkorzystniejszy wybór dla Polski?
--
"Woda ma to do siebie, że się zbiera i stanowi zagrożenie, a potem spływa do głównej rzeki i do Bałtyku"
"Miałem przyjemnośc być dzisiaj na południu Polski, gdzie ta walka z żywiołem powoli ustępuje."

Data: 2010-06-02 14:19:57
Autor: Bombelek
Pytanie o preferencje

Użytkownik "rAzor" <bronek.ze.wsi@kgb.ru> napisał w wiadomości news:hu5h12$be0$1news.onet.pl...
Ilu na tej grupie jest użytkowników, którzy podobnie jak generał "junta" Jaruzelski uważają, że Komorowski to najkorzystniejszy wybór dla Polski?

Najkorzystniejszym wyborem jest Jarosław Kaczyński bo on tak sam uważa!

Data: 2010-06-02 14:40:41
Autor: rAzor
Pytanie o preferencje
Darz bór! Użytkownik... he he - Bombelek raczył napisać:

[...]

Komorowski ma odmienne zdanie?..
A poza tym pytanie tyczyło się ilu użytkowników tej grupy na podobne zdanie, jak ge-ge-ne-ne-rarara-rarał Jajaja-ja-ruzelski..

Data: 2010-06-02 15:01:27
Autor: the_foe
Pytanie o preferencje
W dniu 2010-06-02 13:58, rAzor pisze:
Ilu na tej grupie jest użytkowników, którzy podobnie jak generał "junta"
Jaruzelski uważają, że Komorowski to najkorzystniejszy wybór dla Polski?

a ile grupowych mezczyzn uwaza, tak samo jak Hitler czy STalin, ze seks z kobieta jest lepszy niz seks z mezczyzna?

--
the_foe

Data: 2010-06-02 15:14:26
Autor: precz z gnomem
Pytanie o preferencje

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:hu5kn6$j2u$2news.dialog.net.pl...
[...]

Kundel tak nie uważa. Od momentu jak mu żona założyła szlaban na oglądanie telewizji, to przerzucił się na chłopców. Zbok jeden.

Przemysław Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, że wszystko zgodne z prawem, upadły".

Pytanie o preferencje