Pytanie o program RSS na android oraz sklonowanie karty SIM

Data: 2010-11-15 10:46:38
Autor: Jakub Danecki
Pytanie o program RSS na android oraz sklonowanie karty SIM
Arek Szeląg wrote:
2. Aktualnie
mam 2 telefony, wymienionego wczesniej i5700 oraz rowniez samsunga
b2710 - ktory jest telefonem do zadan specjalnych. Nie bardzo podoba mi
sie wizja zmiany karty SIM za kazdym razem, gdy chce uzywac innego
telefonu. Wiec, czy jest mozliwosc sklonowania karty SIM tak, zebym
mogl uzywac drugiego telefonu bez potrzeby jej przekladania? Jasne jest
dla mnie to, ze obie nie moga pracowac rownoczesnie.

Jeżeli karta ma z 10 lat, to jest szansa na prostką duplikację. Jeżeli
jest nowsza, to jesteś skazany na usługi operatora (np. Era Tandem).

Jakub

Data: 2010-11-15 12:16:18
Autor: Arek Szeląg
W dniu 2010-11-15 11:46, Jakub Danecki pisze:

Jeżeli karta ma z 10 lat, to jest szansa na prostką duplikację. Jeżeli
jest nowsza, to jesteś skazany na usługi operatora (np. Era Tandem).

Jakub

Dzieki, cale szczescie numer mam w Erze wiec to zalatwi moj problem.

Arek

Pytanie o program RSS na android oraz sklonowanie karty SIM