Pytanie o rewor [WRC]

Data: 2010-06-05 23:42:56
Autor: Michał Stępień
Pytanie o rewor [WRC]
Mam pytanie na które google nie stanowi odpowiedzi.
Gdzie i o której godzinie w niedzielę odbywają się zbiórki
wycieczek klubu Rewor (te co kiedyś były pod sklepem Rondo) ?

Data: 2010-06-05 23:28:21
Autor: Dudi
Pytanie o rewor [WRC]
On 5 Cze, 23:42, Michał Stępień <prez...@o2.pl> wrote:
Mam pytanie na które google nie stanowi odpowiedzi.
Gdzie i o której godzinie w niedzielę odbywają się zbiórki
wycieczek klubu Rewor (te co kiedyś były pod sklepem Rondo) ?

O 9 rano na rondzie na Powstańców, w sobotę i w niedzielę

pozdr.
Dudi

Data: 2010-06-06 22:01:15
Autor: Michał Stępień
Pytanie o rewor [WRC]
Dudi <dudi@jabster.pl> wrote:

[...]

Przez cały rok zbiórki są w sobotę i w niedzielę?
Jestem naprawdę pod wrażeniem
Dzięki za odpowiedź.

Data: 2010-06-10 19:43:11
Autor:
Pytanie o rewor [WRC]
Michał Stępień <prezi77@o2.pl> napisał(a):
Dudi <dudi@jabster.pl> wrote:

> O 9 rano na rondzie na Powstańców, w sobotę i w niedzielę

Przez cały rok zbiórki są w sobotę i w niedzielę?
Jestem naprawdę pod wrażeniem
Dzięki za odpowiedź.

A czy jest dostępny plan wyjazdów? Strona www rewor.strefa.pl nie działa,
znalazłam jedynie plany z poprzednich lat:( Jakie tempo i długość wycieczek?

Data: 2010-06-06 00:02:13
Autor: wojek
Pytanie o rewor [WRC]
Michał Stępień pisze:
Mam pytanie na które google nie stanowi odpowiedzi.
Gdzie i o której godzinie w niedzielę odbywają się zbiórki
wycieczek klubu Rewor (te co kiedyś były pod sklepem Rondo) ?

A co to takiego (Rewor nie Rondo) ?

pozdr.
w.

Data: 2010-06-07 13:18:36
Autor: Frankie
Pytanie o rewor [WRC]
W dniu 10-06-06 00:02, wojek pisze:

A co to takiego (Rewor nie Rondo) ?

Rower pisany wspak :-)
W wieku 16-18 lat byłem z nimi kilka razy jak jeszcze mieszkałem we Wrocławiu :-)

--
pzdr,
frankie.

Pytanie o rewor [WRC]