[Alior Kantor]Pytanie o sensowność zapłaty ich kartą do konta

Data: 2012-07-27 12:07:07
Autor:
[Alior Kantor]Pytanie o sensowność zapłaty ich kartą do konta
Czeka mnie wydatek rzędu 2k USD. Jaką kartą byłoby najsensowniej (m.in.
najtaniej) dokonać płatności? Płatność będzie jednorazowa i byłoby najlepiej
zamknąć kartę po dokonaniu transakcji na wypadek jakiegoś fraudu. Czy
najtaniej byłoby wyrobić sobie kartę do konta USD w Kantor Aliorze, zaopatrzyć
się w walutę i zapłacić kartą?

Data: 2012-07-27 15:16:48
Autor: Matt
On Fri, 27 Jul 2012 14:07:07 +0200,   <assembea@gazeta.skasuj-to.pl> wrote:

[...]

Karta z Alior Kantor jest dobrym rozwiązaniem o ile tylko odbiorca  przyjmuje płatności kartą bez dodatkowej prowizji.

Matt

Data: 2012-08-01 07:03:24
Autor: bank
[Alior Kantor]Pytanie o sensowność zapłaty ich kartą do konta
Skoro masz zamiar użyć karty niebawem, za tą z Kantoru Walutowego nic nie zapłacisz. Teoretycznie możesz ją od razu zamknąć w Kantorze Walutowym lub w ogóle wypowiedzieć umowę o kartę, ale może warto ją zatrzymać, skoro jest bezpłatna. Pozdrawiamy,
Zespół Alior Sync

Data: 2012-08-01 14:14:02
Autor:
[Alior Kantor]Pytanie o sensowność zapłaty ich kartą do konta
Ooo, witamy Synca! :D Dzięki za radę, pewnie zatrzymam kartę, bo jak rozumiem
po jednorazowej płatności walutą zakupioną w Aliorowym kantorze będzie
bezpłatna. A kto wie, może za jakiś czas znów urodzi się potrzeba płacenia w
USD...

Data: 2012-08-01 20:56:08
Autor: Chris94
Dnia Wed, 1 Aug 2012 07:03:24 -0700 (PDT), bank@sync.pl napisał(a):

[...]

Nie mogę na Waszych stronach znaleźć pewnych informacji, które mnie
interesują.
1. Czyim produktem są te karty walutowe? Aliora, Kantoru Aliora, czy
sync.pl?
2. Do jakiego konta te karty są przywiazane: w Aliorze, w Kantorze, czy
w Syncu?
3. Czy z konta walutowego powiązanego z kartą można robić przelewy do
innych banków, a jeśli tak, to ile taki przelew kosztuje?
4. Czy środki na rachunku powiązanym z kartą są oprocentowane? --
Pozdrowienia,
Krzysztof
(dawniej używający nicka 'Chris')

[Alior Kantor]Pytanie o sensowność zapłaty ich kartą do konta