Data: 2009-11-19 19:52:47 | |
Autor: Przemek | |
Pytanie o silnik Astra G 2,0 DI 16V | |
sebakrk wrote:
Witam Najslabszy punkt w tych autach to pompa wtryskowa . Ja niestety juz wymienialem - kupilem uzywana kiedys regenerowana pompe z angola , koszt regeneracji pompy u nas to ok 2000zl . Do przezycia raz na 150tys km. (o ile nie padnie zaraz po zakupie auta , wtedy idzie sie wk.... ) bo odpadaja regularne wydatki na wymiane rozrzadu (lancuch - choc musze przyznac ze nie wiem co kierowalo inzynierami opla projektujacymi ten silnik , sa dwa lancuchy rozrzadu - jednym naped idzie z walu na pompe wtryskowa a drugim dopiero z pompy na walek rozrzadu ) .Najbardziej mi brakuje w tym aucie komputera pokladowego w standarcie - poprzednie moje auta mialy a tu brak , tzn mozna dokupic ale nawet uzywki drogie i ciezkie do zdobycia tym bardziej ze wyswietlacz jest tylko ze wyswietla informacje z radia albo tak wazna informacje jak aktualna data :) wiec koszt rozbudowy fabrycznej to byloby moze kilka euro na sztuce za pelne oprogramowanie i pare metrow kabla . Aha - ja mam ta mocniejsza wersje dti (z manualem , nie znam nikogo kto mialby astre automat) |
|
Data: 2009-11-20 09:14:21 | |
Autor: sebakrk | |
Pytanie o silnik Astra G 2,0 DI 16V | |
Przemek pisze:
sebakrk wrote:Czyli nie ma tak wielkiej tragedii jak mnie straszono na jednym forum Opla Wersja dti miała 100 koni ? |
|
Data: 2009-11-20 14:50:46 | |
Autor: Przemek | |
Pytanie o silnik Astra G 2,0 DI 16V | |
sebakrk wrote:
Czyli nie ma tak wielkiej tragedii jak mnie straszono na jednym forum Dokladnie 101koni - i nie ma tragedii - podstawa to tankowac dobre paliwo bez wody i kwasu siarkowego (odbarwiony opal) i, dbac aby uklad paliwowy sie nie zapowietrzal (przelewy i okolice ),starac sie nie jezdzic na rezerwie i auto pojezdzi .Dodam jeszcze ze ceny regeneracji pomp ciagle spadaja - 2 lata temu bylo to 3000 zl teraz jest 2000 za rok pewnie bedzie 1500zl.Poza tym w astrze G nie ma wielkiej alternatywy - silniki izuzu ktore w astrze I byly bardzo dobre zmodernizowano przez dolozenie elektroniki i w II niestety tez sie sypia (przewaznie elektronika ale trasfia sie i mechanika ) a malo jest fachowcow ktorzy potrafia to dobrze zrobic .Poza tym jest silnik 1.7DTL ktory jest modernizacja starego oplowskiego 1.7TD - na poczatku na zwyklej pompie , okolo 2000r dolozyli do niego elektroniczna pompe wtryskowa (podobna jak w 2.0) w tych silnikach siada glownie mechanika , no i w modelach po modernizacji pompa tez pada . Najciekawszy bylby model z silnikiem CDTI ale to weszlo w astrze II od 2003 roku wiec takie auta sa odpowiednio drogie - sam sie na taka szykowalem ale niestety zabraklo kilka tys. |
|
Data: 2009-11-20 16:18:20 | |
Autor: sebakrk | |
Pytanie o silnik Astra G 2,0 DI 16V | |
Przemek pisze:
sebakrk wrote: Wielkie dzięki za pomoc Jak mi się nasuną jakieś pytania to pozwolę sobie jeszcze cię pomęczyć pozdrawiam seba |
|