Pytanie o smar

Data: 2009-03-26 10:59:38
Autor: El_Bandito
Pytanie o smar
Witam
Odkrecilem sobie w motocyklu tylne kolo. I teraz mam zamiar je
poskladac spowrotem. Musze przesmarowac oske oraz sruby od zacisku
hamulcowego.
W serwisowce zostalo napisane, ze rekomendowany smar to "Lithium-soap-
based grease" czy tzn. w skrocie tawot ?, czy to moze jakis inny
fikusny smar?

El_Bandito

Data: 2009-03-26 19:18:16
Autor: Michal Demczuk
Pytanie o smar
El_Bandito wrote:
[...]

Skad ten tAwot o ktowym slysze co chwile. Dla mnie to zawsze byl towot tylko ze 20 lat temu (http://pl.wikipedia.org/wiki/Towot) teraz jako skladnika sieciujacego stosuje sie mydel litowych a nie wapniowych jak kiedys.
Konkludujac, tak chodzi o smar do lozysk tocznych np LT-43 albo dziesiatki innch roznych marek.

Pozdr..

--
Michal Demczuk
www.demczuk.pl

Data: 2009-03-26 11:36:05
Autor: El_Bandito
Pytanie o smar
On 26 Mar, 19:18, "Michal Demczuk" <micha...@interia.pl> wrote:
El_Bandito wrote:
> [...]

sieciujacego stosuje sie mydel litowych a nie wapniowych jak kiedys.
Konkludujac, tak chodzi o smar do lozysk tocznych np LT-43 albo dziesiatki

Ok, no to taki mam (liten z orlenu) i nazwalem sobie go tawot, bo
wyglada jak tawot i smaruje jak tawot, to musi byc tawot ;).

El_Bandito

Data: 2009-03-26 20:08:52
Autor: Ivam
Pytanie o smar
nazwalem sobie go tawot, bo
                                  ^

Na 100% jestes pewien, ze nie tOwot? ;)

--
pzdr:
Ivam

Data: 2009-03-26 12:46:34
Autor: El_Bandito
Pytanie o smar
On 26 Mar, 20:08, "Ivam" <fil...@-WYTNIJ-TO-BARDZO-PROSZE-poczta.

Na 100% jestes pewien, ze nie tOwot? ;)

Sluszna uwaga
Nawet wysloWOwic sie nie potrafie ;)

Dobra juz wiem, ze to co mam jest dobre do smarowania tego co bede
montowal i ze nie jest to towot.
Dziekuje za pomoc

El_Bandito

Pytanie o smar