Pytanie o specyficzny komputer :)

Data: 2009-03-02 17:41:32
Autor: Bilbo
Pytanie o specyficzny komputer :)
Być może pytam na niewłaściwej grupie, ale spróbuję :)

Szukam czegoś między palmtopem a laptopem. Komputerka służącego przede wszystkim do pisania, najlepiej na baterie i żeby tekst z niego dawało się łatwo przenosić na PC (polskie znaczki i znaki końca wierszy). Skromne możliwości, cena do 200zł. Na allegro widzę takie obiecujące urządzenia:
http://www.allegro.pl/item569520584_psion_5mx_16mb_cf_128mb_zasilacz_bateria_cr.html
http://www.allegro.pl/item566465618_jornada_680_100_sprawny_wa_wa.html
Co tym myślicie? Może coś innego byłoby lepsze?
Pozdrwiam
Lech

Data: 2009-03-02 15:31:12
Autor: Szymon von Ulezalka

możliwości, cena do 200zł. Na allegro widzę takie obiecujące urządzenia:http://www.allegro.pl/item569520584_psion_5mx_16mb_cf_128mb_zasilacz_...http://www.allegro.pl/item566465618_jornada_680_100_sprawny_wa_wa.html
Co tym myślicie? Może coś innego byłoby lepsze?
Pozdrwiam
Lech

nie zebym sie czepial- ale wolalbym upolowac jornade 720- rozmiary
podobne, lepsza specyfikacja, troche wiecej softu. Jesli ci sie uda-
to moze upolujesz wersje 'miedzynarodowa' - z prawym altem. Z
dodatkowym softem bedziesz mogl pisac jak na zwyklym kompie /chociaz,
oczywiscie, do malej klawiatury *trzeba* sie przyzwyczaic/. A tak w
ogole- to j728, dosyc zadka niestety, dziala do 12godzin na
standardowych bateriach. Dostepne sa jeszcze rozszerzone baterie, o
+/- x3 wiekszej pojemnosci.

Data: 2009-03-03 12:23:07
Autor: Bilbo
Szymon von Ulezalka wrote:
[...]

Fajny sprzęt :) Chociaż jak się przyglądam, to dla mnie chyba starczy j680... Cena jest ważna - jedna j720 jest na allegro za 400zł.
Czy Alt po lewej stronie oznacza, że polskie znaki mam z lewą dłonią? Byłoby to.... genialne, bo jestem mańkutem! :D Dla mnie podstawowa rzecz to ogonki pod lewy Alt.
I pewnie j680 dłużej działa na jednym ładowaniu?

Lech

Data: 2009-03-03 04:43:33
Autor: Szymon von Ulezalka
On 3 Mar, 11:23, "Bilbo" <bil...@WYTNIJTOpoczta.onet.pl> wrote:
Szymon von Ulezalka wrote:

> [...]

pod lewy Alt.
I pewnie j680 dłużej działa na jednym ładowaniu?

ztcw to aby wpisac ogonki- to trzeba uzyc zewnetrznego, dodatkowego
programu.
ztcw to rowniez lewy alt przypisany jest jako 'klawisz funkcyjny' - ze
sie tak wyraze. wiec 'przerobienie' jego by umozliwial pisanie ogonkow
moze nie byc az takie latwe.

pozatym- niesadze by 680 dzialala dluzej na ladowaniu niz 720. Ale to
i tak zalezy glownie od ustawien i od stanu baterii. :)

pozdrawiam

btw, niezamierzasz chyba hakierowac bankomatow tak jak john connor w
terminatorze 2?

(wybacz, nie moglem sie powstrzymac ;p)

Data: 2009-03-03 15:40:56
Autor: Bilbo
Szymon von Ulezalka wrote:
[...]

Ale taki program pewnie istnieje? Nie przeszkadza mi to, aby działało :)

ztcw to rowniez lewy alt przypisany jest jako 'klawisz funkcyjny' - ze
sie tak wyraze. wiec 'przerobienie' jego by umozliwial pisanie ogonkow
moze nie byc az takie latwe.

Powinno jednak być możliwe w miarę łatwe pisanie polskich liter, nawet jeśli trzeba do tego jakiegoś dodatkowego softwaru...

btw, niezamierzasz chyba hakierowac bankomatow tak jak john connor w
terminatorze 2?

(wybacz, nie moglem sie powstrzymac ;p)

Wybaczam :) Nie zamierzam, bo jestem już za stary na geniusza hakerstwa. Musiałbym mieć jakieś 14 lat. A jak się ma 12 lat, to można nawet powstrzymywać wojnę nuklearną. Później zostaje już tylko szukanie wygodnego edytora, żeby samemu pisywać podobne historyjki :D

Pozdrawiam
Lech

PS. Może są jeszcze inne palmtopiki z dużą klawiaturą i polskimi znaczkami w edytorze?

Data: 2009-03-04 00:36:18
Autor: Szymon von Ulezalka
Pytanie o specyficzny komputer :)

Data: 2009-03-05 12:27:11