Pytanie o stery zintegrowane.

Data: 2009-03-22 04:51:28
Autor: Zbylo
Pytanie o stery zintegrowane.
Cześć.
Zacznę od tego ze miałem nowe stery, gratisy do nowej ramy Merida
Matts 900. No i uszkodziłem lekko bieżnię sterową, tą co się nabija na
amortyzator. Uszkodzenie polega na tym ze jest ona lekko wygięta,
kładąc ja na prostym stole można nią kołysać:) Wygięta jest po prostu
na kształt literki U. Stery to FSA ZS-3.
Pytanie moje jest, czy można kupić samą bieżnię? Na CRC widziałem w
sprzedaży, ale do innych modeli.
Czy bawić się w prostowanie? Wygięcie wydaję sie było prostsze niż
prostowanie.
Czy kupić nowe stery, bo może te co mam są niskiej klasy?
Pozdr.

Pytanie o stery zintegrowane.