Pytanie o sytuację na szlakach BIESZCZADY JABŁONKI-CISNA

Data: 2009-03-24 16:10:19
Autor: Krzysiek [Lublin]
Pytanie o sytuację na szlakach BIESZCZADY JABŁONKI-CISNA
Czy ktoś z kolegów grupowiczów może mi powiedzieć jak wygląda sytuacja na szlaku:
  Jabłonki - Durna - Łopiennik - Cisna
  Cisna - Wołosań Jabłonki

Chcę zrobić mały wypad w Bieszczady w weekend - nie wiem czy da się przejść te trasy które wymieniłem wyżej.

Czy raczej poczekać jeszcze tydzień?

Krzysiek

Data: 2009-03-25 02:52:42
Autor: krzychu
Pytanie o sytuację na szlakach BIESZCZADY JABŁONKI-CISNA
Byłem w piątek we wschodniej części Beskidu Niskiego. Na północnym stoku, w lesie na wysokości 800 m było do 1 metra śniegu.

Chcę zrobić mały wypad w Bieszczady w weekend - nie wiem czy da się przejść te trasy które wymieniłem wyżej.

Czy raczej poczekać jeszcze tydzień?

Krzysiek

Przejść się napewno da, tylko może to być długie i męczace. Śniegu napewno nie brakuje, w weekend zapowiadają ciepło, więc będzie to śnieg mokry i "przepadający" Jeśli poczekasz tydzień to śniegu będzie mniej, ale za to dużo błota. Sucho to pewnie będzie po świętach, jak nie później.

--

Pytanie o sytuację na szlakach BIESZCZADY JABŁONKI-CISNA