Pytanie o szroty okolice Poznania lub Gniezna

Data: 2013-05-11 12:44:27
Autor: twistedme
Pytanie o szroty okolice Poznania lub Gniezna
Witajcie,

szukam szrotu, autozłomu, składowiska z częściami czy jak to się tam nazywa i jakoś nie mogę nic konkretnego znaleźć. Chodzi mi o obszar od Wrześni do Poznania. Może też być Gniezno. Konkretnie szukam zderzaka i kilku plastików do Fiata Bravo. Pomożecie? :)

Pozdrawiam
Przemek

Data: 2013-05-11 12:25:39
Autor: tᴏ
twistedme wrote:

szukam szrotu, autozłomu, składowiska z częściami czy jak to się tam
nazywa i jakoś nie mogę nic konkretnego znaleźć. Chodzi mi o obszar od
Wrześni do Poznania. Może też być Gniezno. Konkretnie szukam zderzaka i
kilku plastikĂłw do Fiata Bravo. PomoĹźecie? :)

Mam używany zderzak (do lekkiej naprawy) z mojego Poloneza Trucka Roya. Powinien pasować. Reflektujesz?

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-05-11 17:21:06
Autor: twistedme
Pytanie o szroty okolice Poznania lub Gniezna
Mam uĹźywany zderzak (do lekkiej naprawy) z mojego Poloneza Trucka Roya.
Powinien pasować. Reflektujesz?

dzięki, ale przypuszczam, że koszt oryginalnego (nawet uszkodzonego) zderzaka Trucka Roya przewyższyłby wartość całego mojego samochodu. No i nie mam garażu, więc pewnie zaraz by mi ukradli takie cacuszko...

pozdro

Data: 2013-05-11 17:13:55
Autor: tᴏ
twistedme wrote:

dzięki, ale przypuszczam, że koszt oryginalnego (nawet uszkodzonego)
zderzaka Trucka Roya przewyższyłby wartość całego mojego samochodu. No i
nie mam garażu, więc pewnie zaraz by mi ukradli takie cacuszko...

Dla PMS-owiczów oferuję zniżkę 10% przy sprzedaży zderzaka z mojego Poloneza Trucka Roya! To się opłaca!

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-05-11 21:01:31
Autor: Michoo
On 11.05.2013 19:13, tᴏ wrote:
twistedme wrote:

[...]

To za ile? Bo może wezmę pod warunkiem, że dostarczysz dokładnie we wskazane miejsce...

Michoo

Data: 2013-05-12 00:08:38
Autor: tᴏ
Michoo wrote:

To za ile? Bo może wezmę pod warunkiem, że dostarczysz dokładnie we
wskazane miejsce...

:*

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-05-11 13:08:31
Autor: Cavallino

Użytkownik "twistedme" <twistedme@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:518e2101$0$1254$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

W Gnieźnie i okolicach szrotów jak psów - praktycznie każdy plac jest takowym.
Tyle że ten złom jest jeszcze zmontowany i nie chcą sprzedawać pojedynczych części nie wiedzieć czemu. ;-)

Data: 2013-05-11 13:18:35
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2013-05-11 13:08, Cavallino pisze:

[...]

Bo nie znasz terminologii handlarskiej. To nie szroty, tylko stogi. A to co tam nawtykali, toż to same igły. :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2013-05-11 12:26:25
Autor: tᴏ
Pytanie o szroty okolice Poznania lub Gniezna

W GnieĹşnie i okolicach szrotĂłw jak psĂłw - praktycznie kaĹźdy plac jest

Umieram ze śmiechu.
Ha-ha-ha.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-05-11 17:23:00
Autor: twistedme
Pytanie o szroty okolice Poznania lub Gniezna
toż to same igły. :P

Panie, Niemiec do granicy za mną gonił, bo się rozmyślił :))

Pośmialiśmy się, a coś na temat?

pozdrawiam
Przemek

Data: 2013-05-11 19:50:10
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2013-05-11 17:23, twistedme pisze:
toż to same igły. :P

Panie, Niemiec do granicy za mną gonił, bo się rozmyślił :))

Pośmialiśmy się, a coś na temat?

Najprościej? Wejdź na allegro, podaj kod pocztowy i maksymalną odległość od niego, a w wyszukiwarkę wpisz "wszystkie części" + model auta.
Dziś stacjonarne szroty najczęściej handlują też przez internet. Nawet jak nie znajdziesz konkretnego poszukiwanego elementu, to jednak wyłapiesz jakieś konkretne kontakty/adresy.

Data: 2013-05-11 20:36:17
Autor: twistedme
[...]

O to jest jakiś pomysł, dzięki.

pozdr

Data: 2013-05-12 14:34:15
Autor: nazgul
W dniu 2013-05-11 12:44, twistedme pisze:
[...]

lutycka jadąc od obornickiego przed przejazdem kolejowym
OIDP specjalizują się właśnie w zderzakach.
ale chyba prościej na giełdę podjechać - tylko cena może być jak zderzak od PTR.

Pytanie o szroty okolice Poznania lub Gniezna