Pytanie o szroty okolice Poznania lub Gniezna

Data: 2013-05-11 12:25:39
Autor: tᴏ
Pytanie o szroty okolice Poznania lub Gniezna
twistedme wrote:

szukam szrotu, autozłomu, składowiska z częściami czy jak to się tam
nazywa i jakoś nie mogę nic konkretnego znaleźć. Chodzi mi o obszar od
Wrześni do Poznania. Może też być Gniezno. Konkretnie szukam zderzaka i
kilku plastików do Fiata Bravo. Pomożecie? :)

Mam używany zderzak (do lekkiej naprawy) z mojego Poloneza Trucka Roya. Powinien pasować. Reflektujesz?

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-05-11 17:21:06
Autor: twistedme
Pytanie o szroty okolice Poznania lub Gniezna
Mam używany zderzak (do lekkiej naprawy) z mojego Poloneza Trucka Roya.
Powinien pasować. Reflektujesz?

dzięki, ale przypuszczam, że koszt oryginalnego (nawet uszkodzonego) zderzaka Trucka Roya przewyższyłby wartość całego mojego samochodu. No i nie mam garażu, więc pewnie zaraz by mi ukradli takie cacuszko...

pozdro

Data: 2013-05-11 17:13:55
Autor: tᴏ
twistedme wrote:

dzięki, ale przypuszczam, że koszt oryginalnego (nawet uszkodzonego)
zderzaka Trucka Roya przewyższyłby wartość całego mojego samochodu. No i
nie mam garażu, więc pewnie zaraz by mi ukradli takie cacuszko...

Dla PMS-owiczów oferuję zniżkę 10% przy sprzedaży zderzaka z mojego Poloneza Trucka Roya! To się opłaca!

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-05-11 21:01:31
Autor: Michoo
On 11.05.2013 19:13, tᴏ wrote:
twistedme wrote:

[...]

To za ile? Bo może wezmę pod warunkiem, że dostarczysz dokładnie we wskazane miejsce...

Michoo

Data: 2013-05-12 00:08:38
Autor: tᴏ
Michoo wrote:

To za ile? Bo może wezmę pod warunkiem, że dostarczysz dokładnie we
wskazane miejsce...

:*

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-05-11 17:26:18
Autor: Yogi\(n\)
Użytkownik "twistedme" <twistedme@o2.pl> napisał w wiadomości news:518e61da$0$26707$65785112news.neostrada.pl...
[...]

10/10!

--
Yogi(n)

Pytanie o szroty okolice Poznania lub Gniezna