Pytanie o telefon (jaki najmniejszy?)

Data: 2010-01-07 15:44:22
Autor: Adam Piotrowski
Pytanie o telefon (jaki najmniejszy?)
Witam,
szukam najmniejszego telefonu z WLAN. Może być Slider lub rozkładany. Oprócz WLAN najważniejsze jest staranne wykonanie i niezawodność i dobry wyświetlacz (choć zadaję sobie sprawę że im większy i czytelniejszy wyświetlacz to również większy aparat, ale priorytetem jest "małość" całego telefonu).
To są podstawowe wymagania. Ponadto dobrze by było aby miał też 3.5G

Ideałem byłby 6700 Classic, ale on akurat nie ma WLAN (z WLAN byłby ideałem). Ponad to myślałem o E55 albo E66, ale one są już ciut za duże. Może jakiś Samsung, albo Motorolla..?

Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi,
pzdr
adam

Data: 2010-01-07 19:36:13
[...]