Pytanie o ubezpieczenie

Data: 2009-08-18 21:34:02
Autor: Camel
Pytanie o ubezpieczenie
Witam

Normalnie mam wykupione tylko obowiazkowe OC i NNW oraz jakies gratisowe MiniCarAssistance ale jade za granice autem, przejezdzam Czechy i Niemcy. Troche sie boje co bedzie jak mi sie cos w aucie popsuje lub w trakcie jakiejs stluczki. Czy mozna wykupic ubezpieczenie na okres jednego tygodnia na wypadek wlasnie koniecznosci holowania itp ?

Pozdrawiam
Camel

Data: 2009-08-18 21:35:48
Autor: Marcin J. Kowalczyk
[...]