Pytanie o udostępnianie w necie

Data: 2018-08-29 19:40:42
Autor: fado.como
Pytanie o udostępnianie w necie
Witam,
zdarzyło mi się podać na portalu FB linka do filmu, który pochodził z serwisu cda.pl , po czym, nie będąc pewnym czy ów serwis jest bezpieczny /czy to nie tzw.torrent / wykasowałem wpisy z profilu.

Czy mając dane z tamtego okresu, może np. policja mnie ścigać i za co ?

Ogólnie czasem oglądam z niego filmy w domu /ale tylko na własny użytek/ no i często YT... Są na cda.pl filmy głównie stare rocznikowo, które dawno już miały premiery publiczne, nowości są "płatne", w serwisie premium...

Data: 2018-08-30 10:48:00
Autor: Robert Tomasik
?
[...]

Umieszczając link niczego nie udostępniasz, a jedynie wskazujesz adres.

Pytanie o udostępnianie w necie