Pytanie o wady platynowej karty kredytowej Millenium

Data: 2009-07-07 19:34:33
Autor: MK
Pytanie o wady platynowej karty kredytowej Millenium
<kredytywkarpaczu1@op.pl> wrote in message news:796e.00000a78.4a5379b0newsgate.onet.pl...

Do tego karta bezchipowa (przy platynie obciach dla
banku, moim zdaniem).

Ja w swoim portfelu nosze jedna karte z chipem... PKN Orlen. Zawsze zastanawialem sie czemu ludzie tak dziwnie patrza jak wyciagalem swoje dziwne Amexy czy DC. Teraz juz wiem, ze to przez te obciachowe karty bez chipow ;). Teraz korzystam z MC i awaryjnie VISA, ale tez nie maja chipow :(. Co mam zrobic? Tak bardzo chcialbym miec platynowa VE ;).

MK

Pytanie o wady platynowej karty kredytowej Millenium