Pytanie o wykladzine

Data: 2009-02-23 02:24:05
Autor: Jan-xx
Pytanie o wykladzine
Hej!

Wlasnie znalazlem te grupe z nadzieja, ze znajde tu odpowiedz dotyczaca wykladziny. Nie jest to pytanie domowe, ale mozna znajda sie fachowcy.

Otoz szukam wykladziny do sklepu z rzemioslem artystycznym - takiej dywanopodobnej. Rzecz jasna - beda wchodzic klienci z ulicy, w butach. Mam na oku jedna, ale nie wiem, czy sie nadaje - chodzi przede wszystkim o to, zeby nie lapala brudu i zeby byla trwala. W opisie stoi, ze wykonana w 100% z polypropylene. Sprzedawca twierdzi, ze bedzie ok, ale z kolei dalej w opisie stoi, ze "heavy domestic". Wykladzina ma wlos krotki, zawiniety w "kuleczki" - to sie chyba nazywa - petelkowy. Co myslicie?

Pozdrawiam,

--
Jan-xx

Data: 2009-02-22 22:48:49
Autor: Panslavista
Pytanie o wykladzine
On 23 Lut, 03:24, "Jan-xx" <jan...@gazeta.pl> wrote:
[...]

Kup sobie sztuczną trawę. Pętelki łapią brud. Jeżeli pod spodem masz
beton lub inne twarde i nienasiąkliwe podłoże sztuczna trawa bedzie
najlepsza - w chodnikach - da się zrolować, wyprać itd. Przydałaby się
maszyna do prania, bo usługi prania pochłoną masę kasy, znacznie
więcej niż wydatek na maszynę. Pójdzie w koszty. Amortyzacja itd.

Data: 2009-02-22 23:05:57
Autor: Panslavista
Pytanie o wykladzine
On 23 Lut, 07:48, Panslavista <panslavista.g...@gmail.com> wrote:
> [...]

najlepsza - w chodnikach - da się zrolować, wyprać itd. Przydałaby się
maszyna do prania, bo usługi prania pochłoną masę kasy, znacznie
więcej niż wydatek na maszynę. Pójdzie w koszty. Amortyzacja itd.- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Inna sprawa - cały wystrój - rośliny, lustra na ścianach klonujące
przestrzeń, stoiska. Wszystko zalezy od posadzki i powierzchni sklepu
- w małym lepsza twarda antyposlizgowa nawierzchnia, w duzym tak jak
napisałem - sztuczna trawa...

Data: 2009-02-22 23:02:15
Autor: Panslavista
Pytanie o wykladzine
[...]

Tu masz linka:
http://www.tamex.com.pl/index.php?act=offerp&sub=main&id=13

Jest to sprzedawca, ale wymienił szkołę - czyli użytkownika - możesz
zebrac opinie...

Pytanie o wykladzine