Pytanie o wymianę felg, opon i zbieżność

Data: 2011-03-17 13:39:01
Autor: PH
Pytanie o wymianę felg, opon i zbieżność

Użytkownik "sim_co" <sim_co@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ilsugq$sq4$1inews.gazeta.pl...
Witam,

Szykuje się do zmiany opon na letnie i felg. Mam alufelgi używane i nowe opony.
Pytanie czy wystarczy, że oddam do jakiegoś warsztatu felgi, żeby sprawdzili, wyważyli i założyli na nie opony i później już sam sobie zmienię całe koła?

tak (choć ja zawsze sprawdzam jeszcze ciśnienie, bo lenie pompują zazwyczaj "na czuja")

Czy po takiej operacji wypadało by sprawdzić zbieżność kół, czy jeśli w tym momencie jest dobrze - na starych, to jest to zbędne?

po wymienie kół nie musisz sprawdzać zbieżności
ale po zimie i jeździe bo tym poligonie roboczo zwanym drogami - warto :)

pzdr
Piotr

Pytanie o wymianę felg, opon i zbieżność