Pytanie o zakres obowiązków Policji - Allegro

Data: 2009-10-12 17:22:17
Autor: SDD
Pytanie o zakres obowiązków Policji - Allegro

Użytkownik "arek" <nie@mam.pl> napisał w wiadomości news:havh76$28np$1bgp.inds.pl...
Witam

Takie krótkie pytania: czy pan policjant może zadzwonić i powiedzieć: "Chciałbym wezwać pana do siebie w celu podpisania wniosku o umorzenie sprawy, bo osoba na którą złożył pan doniesienie, zgłosiła, że oddała panu pieniądze"?

Nie odpuszczaj. Sprawe oni moga umorzyc - jak chca - a Ty sie odwolasz.
Sprawy o oszustwa (przez obce osoby) scigane sa z urzedu i Ty nie musisz podpisywac zadnego wniosku jesli uwazaja, ze nalezy umorzyc.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-10-12 17:38:08
Autor: arek

Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości news:havhj9$p2l$1news.onet.pl...

Nie odpuszczaj. Sprawe oni moga umorzyc - jak chca - a Ty sie odwolasz.
Sprawy o oszustwa (przez obce osoby) scigane sa z urzedu i Ty nie musisz podpisywac zadnego wniosku jesli uwazaja, ze nalezy umorzyc.

Dzięki! Miałem nadzieję, że któryś z Was jest on line :)

A co w takim razie mam powiedzieć policjantowi? Ja bym chciał tylko jednego - niech skonfrontują mail od sprzedawcy wysłany do mnie, w którym sprzedawca podał nr listu przewozowego oraz mail od sprzedawcy do Allegro (dostałem automatyczną kopię wniosku), w którym domaga się zwrotu prowizji bo paczka nie została wysłana.

Przecież jeśli sprzedawca nie ma listu przewozowego to jasne jest, że paczki nie nadał, a tym samym chyba powinien mi oddać pieniądze dwa tygodnie temu...

A, jeszcze jedno - w powiadomieniu było jak byk: proszę wpłacić środi na konto - i nie było numeru. Poprosiłem o numer konta wypełniając wniosek wysyłki (deklaracja sposobu płatności, adres wysyłki itp) a sprzedawca po dwóch dniach numer konta mi przysłał - przecież nie dla żartu???

Mam być na komisariacie ok 18-19. Co powiedzieć? Sprawdziłem dziś konto - pieniądze sprzedawca faktycznie oddał, ale w komentarzach oczywiście mi naubliżał od oszustów i jakoś nie mam ochoty mu odpuścić. Tym bardziej że podobne ghistorie już mu się raczej zdarzały (200 pozytywów, ale kilka neutrali i negatywów za coś takiego jak u mnie) a i reszta z kupujących na tej "mojej" aukcji została bez towaru (o to pytałem, to napisali, nie wiem czy płacili).

Arek

Pytanie o zakres obowiązków Policji - Allegro