Pytanie o zaproszenia z Facebooka

Data: 2010-01-14 19:26:59
Autor: Bruksa New
Pytanie o zaproszenia z Facebooka
Spróbuj sie wypisać, to dopiero spotka Cię suprajz...
Pozdrawiam
bruksa

Data: 2010-01-15 00:20:53
Autor: Gotfryd Smolik news
On Thu, 14 Jan 2010,  Bruksa New wrote:

Spróbuj sie wypisać, to dopiero spotka Cię suprajz...

  Możesz zaspokoić ciekawość jaki?
  Nie będę się specjalnie zapisywał dla tej wiedzy ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2010-01-15 05:25:16
Autor: Bruksa New!
Gotfryd Smolik news <smolik@stanpol.com.pl> napisał(a):
On Thu, 14 Jan 2010,  Bruksa New wrote:

> Spróbuj sie wypisać, to dopiero spotka Cię suprajz...

  Możesz zaspokoić ciekawość jaki?
  Nie będę się specjalnie zapisywał dla tej wiedzy ;)

    Jest opcja dezaktywacji konta, ale to nie jest równoznaczne z anonimizacją
danych, czyli fizycznym usunieciem danych z bazy danych Serwisu. Nadal moga
handlowac i przetwarzać Twoje dane. Uprzejmie informują,że gdybyś zapragnął
wrócić, to w każdej chwili, bo konto jest w zasobach.
Perfidia polega na tym, o czym nadmienili przedpiścy, że maja wgląd w Twoja
książke adresowa i rozsyłaja propozycje nowych znajomości do innych. Rodzaj
"łancuszka jakiegoś św". Patent wyśmienity, przecież chodzi o reklamodawców, a
nie naiwnych userów, którzy zaspokajają swoje "ego", będąc tylko "bezwładną
masą", plasteliną... Ponad 350mln użytkowników, niesamowity potencjał, którym
można dowolnie manipulowac :(

Pozdrawiam
Bruksa --

Data: 2010-01-15 03:54:35
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
On Jan 15, 5:25 am, " Bruksa New!" <bruksa.WYT...@gazeta.pl> wrote:
Gotfryd Smolik news <smo...@stanpol.com.pl> napisał(a):

> [...]

masą", plasteliną... Ponad 350mln użytkowników, niesamowity potencjał, którym

po pierwsze bzdura, po drugie czesciowo bzdura.

dane sa usuwane - choc nie od razu. bylo o tym glosno, choc juz jakis
czas temu. Dane sa przechowywane przez zdaje sie 6 miesiecy.

Po drugie - to nie tka, ze facebook automatycznie przetrzepie Twoja
ksiazke adresowa - albo wyrazasz zgode, albo nie. Tyle.

Data: 2010-01-15 14:39:53
Autor: Bruksa New!
frank.castle0407@googlemail.com <frank.castle0407@googlemail.com> napisał(a):
On Jan 15, 5:25=A0am, " Bruksa New!" <bruksa.WYT...@gazeta.pl> wrote:
> [...]
> wr=F3ci=E6, to w ka=BFdej chwili, bo konto jest w zasobach.
> Perfidia polega na tym, o czym nadmienili przedpi=B6cy, =BFe maja wgl=B1d=
 w Twoja
> ksi=B1=BFke adresowa i rozsy=B3aja propozycje nowych znajomo=B6ci do inny=
ch. Rodzaj
> "=B3ancuszka jakiego=B6 =B6w". Patent wy=B6mienity, przecie=BF chodzi o r=
eklamodawc=F3w, a
> nie naiwnych user=F3w, kt=F3rzy zaspokajaj=B1 swoje "ego", b=EAd=B1c tylk=
o "bezw=B3adn=B1
> mas=B1", plastelin=B1... Ponad 350mln u=BFytkownik=F3w, niesamowity poten=

net/

[...]

Nie wiem o czym było głośno, wiem tylko,że moje konto nie jest usuniete,
zobaczymy za te kilka miesięcy, przez które bedą "przechowywać" raczej
handlowac moimi danymi.
Nikt mnie nie pytał czy wyrażam zgodę na "przetrzepanie" mojej ksiązki adresowej.
Powiem jedno, portale społecznościowe, to rodzaj sekty. Ale jak ktoś lubi takie sporty, czemu nie, niech chodzi "na smyczy" ;)

Data: 2010-01-17 16:49:34
Autor: Marek Dyjor
 Bruksa New! wrote:
[...]

wiec nie trzepali twojej książki adresowej.

Pytanie o zaproszenia z Facebooka